Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hej! har en egengjord liten ritning på vår loge, eller måtten har jag skrivit upp. Tänkte fråga om jag kan få hjälp med hur vi ska...
Svar
14
· Visningar
3 265
Senast: azagh
·
Hästmänniskan Hoppas att den här tråden ligger på rätt plats nu, har verkligen gjort mina efterforskningar :p. Går i varje fall i köptankar och då...
Svar
13
· Visningar
1 077
Senast: mamman
·
Gnägg Jag har sökt i forumet men verkar inte som att det finns någon sådan här tråd? Om det gör det så ber jag om ursäkt! :) Som...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
25 457
Senast: mizzmaria
·
Svar
0
· Visningar
151
Svar
0
· Visningar
150
Svar
0
· Visningar
191
Hästmänniskan Hejsan, jag är en tjej som tänkte kanske hyra sommar ponny sommaren -10. Jag vet, det är superlångt dit, men man kan ju iaf vara bra...
Svar
8
· Visningar
1 860
Hästmänniskan Hej! Någon som dragit av främre korsbandet? Skidolycka i Alperna för två veckor sedan, så onödigt. Nu rehab för fullt och planerat...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 578
Senast: superstar
·
Anläggning Vi har eget stall hemma, men några vänner hyr ett stall nära oss för sina tre hästar. Nu har vi pratat om att de ska flytta sina tre hem...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 030
Ekonomi & Juridik Någon här som gör det? Vad har du isåfall för utbildning? Lätt eller svårt att hitta kunder?
Svar
15
· Visningar
2 871
Senast: tuaphua
·
Svar
0
· Visningar
131
Svar
0
· Visningar
180
Gnägg Tom gick med på pyssel
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Mitti
·
Gnägg Bulten lär sig gå med sadel
Svar
0
· Visningar
212
Senast: Mitti
·
Anläggning Jag har sommarhagar på drygt 2 ha som börjar kännas dåliga och ger dåligt bete. Det är gammal åkermark som nu använts som bete i 8 år...
Svar
16
· Visningar
2 009
Senast: Dandylinn
·
Gnägg Hejsan Låt oss "freaka ut" lite och leka med tanken som rubriken säger :) Min man hängde på ett amerikanskt chat-forum för crossåkare...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 972
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20137233.ab Första bilden visar ett hästsläp som har vält och jag hoppas innerligt att det inte...
2
Svar
34
· Visningar
4 635
Senast: Askur
·
Hästmänniskan Behöver eran input vad ni tycker... Tog en häst, valack, på foder för ca 1 ½ månad sedan. Jättetrevlig häst, inriden men inte skolad...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Ridinglady
·
Ekonomi & Juridik I väntan på att jag ska börja jobba, och under tiden vårt yngsta barn skolas in på förskolan, har jag lite tid över. Jag funderar på att...
Svar
13
· Visningar
1 291
Senast: tara
·
Gnägg Tänkte skapa en lite rolig tråd. Man får enbart säga två saker som du inte klarat dig utan utrusningsmässigt på hästen och dig själv...
Svar
11
· Visningar
1 243
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp