Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Om man driver en verksamhet, helinakordering/utbildning, har F-sedel, varför skriver man då ridhusavgift på fakturan? Ridhusavgift...
2
Svar
25
· Visningar
4 180
Senast: Piquer
·
Gnägg Flytta gärna tråden om jag lagt den fel Hej! Jag jobbar heltid, och är i stallet på kvällarna. Tar ca 4 timmar, ibland något mer, men...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 947
Senast: Tennessee
·
Hästmänniskan Hej hörni! Jag har ett problem jag skulle vilja ha hjälp med och jag hoppas jag "gör rätt" här nu på hemsidan då det är första gången...
Svar
14
· Visningar
3 243
Senast: AmandaJ
·
Svar
0
· Visningar
224
Senast: sarawis
·
Svar
0
· Visningar
177
Senast: sarawis
·
Hästmänniskan Dum fråga kanske....men: Köpte 2 st biljetter (1 vuxen + 1 ungdom),som min dotter ska få i födelsedagspresent. Köpte av en tjej "på en...
Svar
3
· Visningar
1 272
Senast: Leeelot
·
Ekonomi & Juridik Enligt vårat kontrakt gäller uppsägning för båda parterna 3 månader. Då ägaren nu har sagt att dom skall hämta hästen snarast möjligt...
2
Svar
34
· Visningar
4 194
Senast: Novali01
·
Anläggning Här har det regnat kopiösa mängder. Hagarna är lera, ridbanan är en djup sjö och gårdsplanen flyter iväg känns det som. Jag känner att...
Svar
10
· Visningar
2 081
Ekonomi & Juridik Ja, vad är egentligen "bäst" om man nu kan säga så? Kan direkt tillägga att jag läser juridik (nej, inte jurist, för det läser man på...
2
Svar
26
· Visningar
4 497
Senast: Kirie
·
Gnägg Den 3/10-2014 så lämnade min ponny mig.. Den ponnyn betydde mest för mig, jag kunde berätta ALLT för henne och ingen fick någonsin veta...
2
Svar
24
· Visningar
2 774
Senast: Geysir
·
Gnägg Nån mer än jag som red på Arboga Ryttarsällskap på 80-talet? Och minns hästarna där då. Berätta gärna :)
Svar
14
· Visningar
1 972
Senast: Tennessee
·
Svar
0
· Visningar
238
Svar
0
· Visningar
147
Svar
0
· Visningar
279
Anläggning Någon som har erfarenhet? Hållbarhet? Jag har ägnat morgonen åt att slå ner stolpar och sträcka linor. Jag tänkte ändå byta staket...
Svar
14
· Visningar
1 948
Senast: Rie
·
Gnägg tänkte att den här tråden skulle handla om hur din /dina hästars dag ser ut. Vare sig du har eget stall eller kanske rider på ridskola...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 926
Ekonomi & Juridik Jag är ingen häst-människa, men tänkte att jag vänder mig hit för att få tips och råd från mer kunniga människor. I lördagskväll under...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 852
  • Låst
Gnägg Jag sitter faktiskt rätt ofta (läs minst 2ggr om dagen) och läser alla de möjliga häst relaterade annonser. Näst intill varje dag så...
98 99 100
Svar
1 998
· Visningar
284 644
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej! Jag har letat sommar ponny i över två jag hittade självklart inte till förra sommaren. Det känns som att alla hittar sommar...
2
Svar
35
· Visningar
7 536
Hästmänniskan Jag och en vän diskuterade detta igår. Så slänger ut frågorna här: Vid vilken prisklass vill ni röntga hästen och inte bara besikta...
2
Svar
25
· Visningar
9 146

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp