Fodervärdskontrakt, hjälp!

Tänkte bara visa en liten uppdatering från prinsen och hans nya fodervärd. Fv är nöjd, jag är nöjd och prinsen är nöjd.. önskar bara att denna fv hade vart den första! Men till slut så hittade vi rätt alla tre :D Och dom gör enorma framsteg hela tiden! Nästa helg ska dom på pay and jump och hoppa 70 och 80 cm innan prinsen får lite vila :)






10534189_10152689509630479_1654272179534254535_n.jpg
 
Nya fv har nu haft prinsen hemma hos sig i snart 5 månader och ingen kunde vara gladare än vad jag är! :love:
Nya fv och jag klickar verkligen fullkomligt och prinsen trivs så himla bra med henne, hon älskar honom precis lika mycket som jag gör. Vi tänker lika vad det gäller allt gällande min bebis och hon lyssnar på mig och mina råd. Hon ringer helt spontant ibland bara för att tala om att prinsen hittat på något bus eller att det gått bra på ett ridpass.

Förra fv kände jag mer att det var någon som tog hand om prinsen tills jag orkade igen, nu känner jag att även om jag vill ha häst igen så vill jag inte ta honom i från nuvarande fv :p

Ser så galet mycket framemot deras kommande tävlingssäsong :D

Kan helt enkelt konstatera att första fv var inte rätt för varken mig eller prinsen och vi var inte rätt för henne.
 
Nya fv har nu haft prinsen hemma hos sig i snart 5 månader och ingen kunde vara gladare än vad jag är! :love:
Nya fv och jag klickar verkligen fullkomligt och prinsen trivs så himla bra med henne, hon älskar honom precis lika mycket som jag gör. Vi tänker lika vad det gäller allt gällande min bebis och hon lyssnar på mig och mina råd. Hon ringer helt spontant ibland bara för att tala om att prinsen hittat på något bus eller att det gått bra på ett ridpass.

Förra fv kände jag mer att det var någon som tog hand om prinsen tills jag orkade igen, nu känner jag att även om jag vill ha häst igen så vill jag inte ta honom i från nuvarande fv :p

Ser så galet mycket framemot deras kommande tävlingssäsong :D

Kan helt enkelt konstatera att första fv var inte rätt för varken mig eller prinsen och vi var inte rätt för henne.

Härligt det fungerade denna gången, men nuvarande fodervärd har haft en mycket lättare resa. Du litade på henne från början och hon har inte haft oturen med allvarliga skador på direkten. I omvänd situation kanske du sagt likadant men tvärt om.
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 135
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 320
Gnägg Många av er har väl säkert läst mina trådar om min älskade prins och fodervärdar. 2013 var året från helvetet för min del, jag gick in...
Svar
19
· Visningar
1 682
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 056
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Julklappstips till tränare
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp