Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
311
Senast: Grayrain
·
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Grayrain
·
Ekonomi & Juridik Jag börjar fundera lite på vad det är för kostnad man kan vänta sig om man byter stall till ett där, in/utsläpp, mockning, fodringar, hö...
2
Svar
31
· Visningar
2 746
Senast: Bison
·
Anläggning Ja, eller rättare sagt erfarenhet av myggfångare som tar svidknott? Finns det? Har så förbaskat mycket här på kvällarna...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: thessie
·
Hästmänniskan Hej jag har ett ganska stort bekymmer i ridningen jag är väldigt hopprädd! Jag har en väldigt duktig häst som hoppar allt man styr på...
Svar
15
· Visningar
1 548
Senast: Magiana
·
Hästmänniskan Lägger tråden här för det handlar just nu om mitt psykiska mående, moderator får flytta om den hamnat fel. Igår var jag tvungen att ta...
Svar
14
· Visningar
1 449
Senast: smedsussie
·
Hästmänniskan Vad äter ni om ni ska vara i stallet +4 timmar och både rida och göra lite stalljobb? Jag går helt ner för räkning efter ca tre timmar...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 288
Senast: Monkie
·
Hästmänniskan Hej Jag har nu arbetat på samma stall i ett år och det är dags att försöka höja lönen känner jag. Dels för att jag fått förfrågan att...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 379
Senast: Sporthorse
·
A
Hästmänniskan Ska bygga nytt stall och vi diskuterar fram och tillbaka vilken dörrmodell vi ska ha. Någon som kan bidra med lite erfarenheter?
2
Svar
25
· Visningar
4 042
Senast: Billy
·
Anläggning nu är de såhär att vi har eltråd i hästhagen men där är ingen ström sen en vecka tillbaka ! måste man ha strömmen fungerandes när...
Svar
17
· Visningar
2 035
Senast: myzzan
·
Gnägg Jag hoppas det här är rätt ställe för tråden... Jag tänkte åka till nationaldagstävlingarna på strömsholm och titta lite, men jag har...
Svar
3
· Visningar
921
Senast: Waikiki
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny här och vet inte om tråden hamnade rätt, om inte får den gärna flyttas så den hamnar rätt eller tas bort. Letat...
2
Svar
22
· Visningar
2 065
Senast: nickan1
·
Ekonomi & Juridik Sitter med transfer report kortet från AQHA och funderar hur har ni andra gjort med betalningen dit? visst, man kan skicka ett rek...
Svar
11
· Visningar
1 172
Senast: Pilot
·
Anläggning Hej! Jag ska importera häst från Polen och hämta upp den själv i Stockholm. Jag är själv inte därifrån så behöver tips på en bra plats...
2
Svar
26
· Visningar
2 278
Senast: mackan
·
Anläggning Håller ju på att bygga ett litet stall. Utrymmet där boxarna ska vara är 5,60 brett. När panel och mellanvägg räknats bort är där 5.50...
Svar
5
· Visningar
1 163
Senast: kryddelydd
·
Gnägg http://www.horseandhound.co.uk/features/equestrian-grammar-quiz-531890?utm_source=facebook&utm_medium=social
Svar
1
· Visningar
700
Senast: Sporthorse
·
Hästmänniskan Ja, vad gör man då? Jag har sedan några månader min häst ute på annons. Hästen är fin men har veterinära avvikelser. Enligt veterinären...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
9 225
Senast: Balahé
·
Hästmänniskan För x antal år sedan kom ju detta att man skulle formulera sig på ett speciellt vis för att inte markägaren ska förlora sina stödrätter...
Svar
4
· Visningar
1 348
Senast: norrsol
·
Hästmänniskan För någon timme sen slet sig min ena häst och hamnade på en medelstor väg (50) där det går mycket trafik med mycket lastbilar. Som tur...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 419
Senast: HannaZ
·
Anläggning Jag vill gärna inte ha ngn spolspilta i nya stallet p.g.a att jag inte vill få in fukt, men vill ju ändå kunna spola av ngnstans, hur...
Svar
15
· Visningar
6 585
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp