Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

N
Dressyr Hjälp! jättesvårt för mig som inte är så duktig på att räkna.. ska tävla dressyr i morgon och första start är 8.00. Det är 3 klasser...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Nalle_Björnen
·
M
Dressyr det är just det jag ska på - imorgon! Vad ska man tänka på? ngt speciellt? Har inte ridit privat på länge utan bara i grupp( hopp) +...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: seejii
·
Dressyr Hur länge får man tävla ponny? Visst är det till 18 på både dress å hopp? Såg en tjej som är 18 som ska tävla sin ponny i dressyr nu...
Svar
2
· Visningar
989
Senast: Ylva
·
L
Dressyr hej! Ar det nagon som vet mankhojden pa Nadine Capellmans Farbenfroh? Sag en bild fran prisutdelningen fran EM for ett par ar sedan och...
Svar
7
· Visningar
1 054
Senast: lill_flesky
·
Dressyr jag o några kompisar satt o diskuterade en sak för ett tag sen.. tävlar man ponnyer på kandar???
Svar
6
· Visningar
2 669
Senast: Ylva
·
F
Dressyr Vi säger att en ryttare som brukar tävla tex St George dressyr får för sig att starta i L:B. Ryttaren rider hästen i sin vanliga St...
2
Svar
31
· Visningar
2 712
Senast: Kratus
·
Dressyr Jag vet inte om detta ska ligga här, men hittade inget som var bättre. I alla fall. Jag har en häst nu som är riden i två år (han är...
Svar
2
· Visningar
806
P
Dressyr Jag skulle vilja ha lite tips på övningar som får en häst mer lösgjord i dressyren. Jag rider en 10 årig valack just nu. Har man...
Svar
12
· Visningar
1 196
Senast: Totola
·
Dressyr Hej! Skulle vilja ha en bra o enkel förklaring på mellan och arbets...skritt, trav o galopp!
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Raeman
·
R
Dressyr Citerar fråh stallbacken: Vad är lössvans då? Typ som löshår? Eller är det en oflätad svans?
Svar
3
· Visningar
708
Senast: mathil
·
Dressyr Då var det dags för en spekulationstråd igen :) Vilket lag tror ni vinner lag-SM?
2
Svar
27
· Visningar
2 383
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Skulle vara intressant att veta vilka som rider dressyr på Haflinger, eller kanske vet någon. Och i så fall vilka klasser och vilken...
Svar
7
· Visningar
1 549
Senast: Miagi
·
E
Dressyr Jag tänkte börja å spåna lite på min kür. Undrar om någon vet bra internetsida där man kan ladda ner musik? Vet att Kaza har mkt virus...
Svar
1
· Visningar
897
Senast: pampen
·
Dressyr Jag har aldrig varit ute och tävlat. Men har nu börjat snegla på att starta en LC men min lilla tossa. Som ni kanske förstår har varken...
Svar
18
· Visningar
2 750
Senast: megasus
·
P
Dressyr Hur är det, måste jag knoppa min hårömma hopp-pålle som skall gå lokaldressyr? Och måste jag rida med schabrak? (har en snygg...
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: -Stella-
·
S
Dressyr Har inte riktigt förstått hur man kvalar till unghästchampionatet. Har en 5-åring som jag rider dressyr på. Har mycket fina gångarter...
Svar
1
· Visningar
2 002
Senast: Cowabunga
·
J
Dressyr Hejsan. Är ny här på forumet. Har fått överta min dotters identitet. Som ponnymamma har man under åren råkat ut för diskussioner och...
Svar
4
· Visningar
1 480
Senast: break_a_leg
·
L
Dressyr Jag undrar om ni skulle vilja dela med er av era tips på hur man känner/upptäcker från ryggen om hästen går bakom lodplanet. Då menar...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: true_blue
·
O
Dressyr Har en pålle med tuppspatt och undrar nu hur det igentligen är....får vi tävla dressyr eller inte?? Har läst lite gamla trådar och av...
Svar
1
· Visningar
1 310
Senast: Saigon
·
Dressyr Hej, Finns det ngn som har ett par bra bilder på en korrekt öppna resp. sluta? Förvänd sluta? Tack på förhand /amkm
Svar
4
· Visningar
1 215
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka