Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr Får man tävla 5-åriga hästar i medelsvår? En "bekant" till mig har startat sitt sto 2 gånger i medelsvår. Trodde inte man fick göra det...
Svar
2
· Visningar
1 059
Senast: lakrits
·
Dressyr Jag är väldigt sugen på att börja lite smått med min S:t George kür.(Yr ryttare) Om det är någon som gjort en kür här, hur gick ni till...
Svar
6
· Visningar
3 838
Senast: marti130
·
M
Dressyr Vill veta detta en gång för alla.. om det är så att st georg är= msvA? Eller kommer st georg mellan msv A och intermediere? Hoppas...
Svar
6
· Visningar
4 576
Senast: Saigon
·
T
Dressyr nu är jag förvirrad!!! :confused: vad krävs för att man ska får starta La:5 och fei´s inledande på nationell tävling??? vissa säger...
Svar
4
· Visningar
929
B
  • Låst
Dressyr Pris på Dressyrhäst - 6 år Flera här verkar ha bra koll på hästmarknaden och jag undrar nu över pris på ev ny häst. I vilken...
Svar
1
· Visningar
1 542
Senast: IngelaH
·
A
Dressyr :crazy: Haj haj ! Hur sjutton var det jag skulle göra i bytet... Räknar in 1, 2, 3 o byt Men hur skulle jag göra när det blev ny...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: Saigon
·
B
Dressyr Tycker ni att det stämmer överrens med den tid ni får när ni ska tävla dressyr.Tex i LB:2 hur många ekipage hinner ni på eran ort.Här på...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: kicki71
·
P
Dressyr Vilket tycker ni är snyggast? Att man som kille rider med hatt eller kubb i msv. I Tyskland är det vanligt med kubb men tydligen inte i...
Svar
7
· Visningar
1 292
Senast: skyfall
·
B
Dressyr Hej! Jag undrar om någon kan svara mig på denna fråga? Har nu under hösten åkt lite på dressyr med min 9 åriga dotter och hennes 4 åriga...
Svar
12
· Visningar
2 598
Senast: dressyrtinna
·
Dressyr Vet inte om det här hamnar på rätt forum, men jag hoppas det. Är det någon som vet avstånden från hörn till bokstav, till...
Svar
2
· Visningar
4 156
Senast: farin
·
Dressyr Någon som har koll på vad dessa tyska/hollänska klasser motsvarar? L/1 L/2 M/1 M/2 Z/1 Tacksam för svar!
Svar
11
· Visningar
4 722
Senast: Hannely
·
F
Dressyr hur mycket är max poängen i lb:1 i dressyren?.. och vad bör man ha för att de ska vara någorlunda bra?
2
Svar
21
· Visningar
2 620
Senast: break_a_leg
·
P
Dressyr :) hej alla buke-älskare! ( och icke ). Jag ska tävla snart och det på en annan häst! Jag har aldrig sett den , ridit den och vet inte...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: Pepita
·
Dressyr För några veckor sen var jag med min C-ponny på en div.2 tävling. Inga startlistor hade skickats med innan utan det stod bara att antal...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Sparkling
·
Dressyr Jag har inte vågat tävla i dressyr bara för at jag är rädd för att glömma pogrammet.... det är faktist så att det har hänt :angel: :o...
Svar
17
· Visningar
1 227
Senast: malinsky
·
L
Dressyr Åhh äntligen fick jag tillbaka mina ridstövlar efter att ha varit hos skomakaren för utlästning och påsättning av dragkedja. Med...
Svar
4
· Visningar
1 156
Senast: LillaGeisha
·
K
Dressyr Nu tycker jag att Dressyr dommaran borde skärpa sig, visst alla är inte så men jag riktar mig nu åt det som gör detta. :mad: Jag har...
Svar
6
· Visningar
1 225
Senast: shakermaker
·
Dressyr Startade igår en klass i div. 2. När jag i mitten av veckan gick ut på Internet och tittade på startlistorna var jag startnr 9 med ett...
Svar
8
· Visningar
1 163
Senast: Ylva
·
Dressyr Har nu haft pållen i ca 1 år... i början kunde han ingenting!!! (han är en hbl/fbl valack på 10 år) Men har nu tränat och slitit och...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: kicki71
·
Dressyr i de låga klasserna typ LC och LB?
Svar
5
· Visningar
1 387
Senast: vilse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka