Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

K
Dressyr Vilka här ska vara med?? Vilka tror ni vinner i de olika zonerna? :cool: 2
Svar
27
· Visningar
3 380
C
Dressyr hejsan! jag ska vara skrivare på min klubbs KM i helgen, i dressyr LB, La. Är det något speciellt man ska tänka på ? Något man absolut...
Svar
9
· Visningar
2 430
Dressyr Vad krävs det i dem olika dressyrklasserna? Jag är ett stort blåbär vad gäller dressyrtävlingar :o så nu undrar jag vad som krävs...
Svar
2
· Visningar
4 480
Senast: Terja
·
Dressyr Hur får jag min häst lugn under dressyrprogrammet? Han går kanonfint på framridningen men blir så nervös så fort han kommer in i ett...
Svar
8
· Visningar
1 252
Senast: Zuzzi
·
O
Dressyr Haru just fått hem den nya hästen (2 veckor sen) och den 10:e är det en träningstävling i dressyr på klubben. Vi ska vara med i LC:1...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: _otursbarn_
·
S
Dressyr får man tävla med sådant här i dressyr? utsmyckning på nosgrimman i form av tex guld eller silverlinjer fast på läder?
Svar
8
· Visningar
1 533
Senast: __Stilett__
·
L
Dressyr Hur går det till på en lokaltävling? Är klädseln som på en regional? Får man ha med spöet under själva ritten? Nån som vet? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: dressyrtinna
·
M
Dressyr det är så här att jag har tävlat min häst på lokal nivå två starter och har placerat mig i Lb bägge gångerna så nu undrar jag lite om...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: marika_
·
D
Dressyr satt och läste igenom lite gamla dressyrprogram från "förr i tiden" när jag red min underbara lilla pålle :love: som jag inte har kvar...
Svar
3
· Visningar
1 474
Senast: majola
·
L
Dressyr tävla b-ponny i dressyr? jag vet att det är tills man är 13-14 i hoppning men hur är det i dressyren?
Svar
10
· Visningar
1 276
Senast: skyfall
·
Dressyr Svara innan 10 i, annars är det för sent. Får man tävla dressyr med vitt foder på nosgrimman? (Svart träns)
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: AraSlei
·
Dressyr Jag ska ställa upp i en klubbtävling om två veckor. Hästen är ridskolans. Det är lite av revans-försök eftersom som vi inte riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 237
Senast: dragonlady
·
S
Dressyr Behöver tips har midjelångt hår som dessutom är ganska tungt. Gillar inte tanken på hårnät :crazy: , hur gör ni andra med långt hår ?
Svar
12
· Visningar
5 441
Senast: Cillavan
·
A
Dressyr Jag undrar om det är någon som vet vart jag kan få tag på dressyrprogrammen för LD:3 år 1992, och Lc:1 från 2003 det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: alexandra_
·
A
Dressyr hade en konstig dröm höromdan om att nån träna till ett nytt dressyrprogram lr nåt och hela programet handla i princip bara om detta...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Ylva
·
Dressyr Jag klämde och kände på en sådan i Falsterbo och tyckte de verkade himla sköna! De var också höga i fram och hade cutback. De är ju så...
Svar
6
· Visningar
3 307
Senast: Lavinia
·
N
Dressyr Hej!! Vad för sorts egenskaper letar ni efter när ni ska köpa en tävlingshäst inom dressyren? Och då pratar vi inte om L:C, L:B utan... 2
Svar
28
· Visningar
5 854
Senast: lill_flesky
·
V
Dressyr Det var det bästa och vackraste jag nånsin sett. Alla rörelser var underbara, vilket flyt, vilka övergångar, jaa, jag saknar ord... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 017
Senast: Zora
·
S
Dressyr Får man rida lätt där i LC:2 och LC:1 2003?? Det r ju där ¨på diagonalen man ska ha mellantrav... Jag har inte dressyrprogramboken så...
Svar
2
· Visningar
804
·
Dressyr Får man sätta fast sin nummerlapp på schabraket om man tävlar lokal dressyr????
Svar
3
· Visningar
1 599
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka