Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Får man tävla dressyr med ett renskinn under dressyrschabraket? Min häst blir väldigt känslig under pälssättningsperioden så hon blir...
Svar
3
· Visningar
1 193
Dressyr Den här hade kanske kunnat ligga på ridning med, men jag tror på fler svar här. Hur lär Ni era hästar piaff? Vid hand Tömkörning...
Svar
1
· Visningar
883
Senast: Lena J
·
A
Dressyr Om jag ska tävla dressyr, vad för tävlingsklädsel är det då som gäller? får jag "färgad" kavaj? :confused: För jag tycker inte att...
Svar
7
· Visningar
1 607
Senast: sweep
·
N
Dressyr HEJ! Jag skulle gärna villja veta vad man ska tänka på mm om man vill börja tävla i dressyr? Jag har ingen egen häst och för tillfället...
Svar
1
· Visningar
911
Senast: Cw_
·
A
Dressyr Jag tävlade en klubbtävling här nyligen med rätt ok resultat. Men när jag satt hemma och kollade igenom programpunkterna såg jag att...
Svar
5
· Visningar
1 280
Senast: Ylva
·
P
Dressyr Har fått låna en ponny på foder. Hästen har tidigare gått FEI dressyr, så jag bara undrar vad som gäller angående uppklassning mm. Får...
Svar
10
· Visningar
2 192
Senast: violence
·
J
Dressyr Jag har nu i stort sett bestämt mig för att starta dressyr för första gången :crazy: Det gäller en LB:3, och det är på hemmaplan...
Svar
15
· Visningar
1 938
Senast: julia_v
·
K
Dressyr Vilka här ska vara med?? Vilka tror ni vinner i de olika zonerna? :cool:
2
Svar
27
· Visningar
3 376
C
Dressyr hejsan! jag ska vara skrivare på min klubbs KM i helgen, i dressyr LB, La. Är det något speciellt man ska tänka på ? Något man absolut...
Svar
9
· Visningar
2 410
Dressyr Vad krävs det i dem olika dressyrklasserna? Jag är ett stort blåbär vad gäller dressyrtävlingar :o så nu undrar jag vad som krävs...
Svar
2
· Visningar
4 478
Senast: Terja
·
Dressyr Hur får jag min häst lugn under dressyrprogrammet? Han går kanonfint på framridningen men blir så nervös så fort han kommer in i ett...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Zuzzi
·
O
Dressyr Haru just fått hem den nya hästen (2 veckor sen) och den 10:e är det en träningstävling i dressyr på klubben. Vi ska vara med i LC:1...
Svar
3
· Visningar
846
Senast: _otursbarn_
·
S
Dressyr får man tävla med sådant här i dressyr? utsmyckning på nosgrimman i form av tex guld eller silverlinjer fast på läder?
Svar
8
· Visningar
1 531
Senast: __Stilett__
·
L
Dressyr Hur går det till på en lokaltävling? Är klädseln som på en regional? Får man ha med spöet under själva ritten? Nån som vet? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: dressyrtinna
·
M
Dressyr det är så här att jag har tävlat min häst på lokal nivå två starter och har placerat mig i Lb bägge gångerna så nu undrar jag lite om...
Svar
2
· Visningar
874
Senast: marika_
·
D
Dressyr satt och läste igenom lite gamla dressyrprogram från "förr i tiden" när jag red min underbara lilla pålle :love: som jag inte har kvar...
Svar
3
· Visningar
1 467
Senast: majola
·
L
Dressyr tävla b-ponny i dressyr? jag vet att det är tills man är 13-14 i hoppning men hur är det i dressyren?
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: skyfall
·
Dressyr Svara innan 10 i, annars är det för sent. Får man tävla dressyr med vitt foder på nosgrimman? (Svart träns)
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: AraSlei
·
Dressyr Jag ska ställa upp i en klubbtävling om två veckor. Hästen är ridskolans. Det är lite av revans-försök eftersom som vi inte riktigt...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: dragonlady
·
S
Dressyr Behöver tips har midjelångt hår som dessutom är ganska tungt. Gillar inte tanken på hårnät :crazy: , hur gör ni andra med långt hår ?
Svar
12
· Visningar
5 431
Senast: Cillavan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka