Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

8
Dressyr Hej! Jag undrar hur man utbildar sig till Dressyrdomare. Jag har försökt titta på ridsportförbundets nya sida samt även distriktets...
Svar
13
· Visningar
4 337
Senast: Darbhanga
·
A
Dressyr Hej ni alla kunniga! Jag är en tjej som aldrig tävlat nånsin utan bara varit ute och "lekt i skogen" och velat runt på ridskolor ett bra...
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Raeman
·
M
Dressyr Tycker det är så fel att en ryttare "utan ett namn" som rider en godkänd hingst inte får några poäng!!! varför är det så??? Får det vara...
Svar
16
· Visningar
1 428
S
Dressyr Vilket bett använder ni på era hästar när ni rider dressyr? Har ni ett annat slags bett när ni tävlar? Skulle vara intressant och veta!
2 3
Svar
42
· Visningar
2 900
Senast: Peach
·
Dressyr Undrar hur pass många det är som tävlar sina kbl i dressyr, tycker tyvärr det är sällan man ser - eller jag har själv sett rätt få, men...
Svar
19
· Visningar
2 470
Senast: Darbhanga
·
Dressyr Jag har inte tävlat sedan jag var liten och red ponny! Och nu har jag tagit mig vatten över huvudet och ska tävla SM i dressyr (hahaha)...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: tant agda
·
S
Dressyr Någon som vet var man kan hitta dressyrpogram för alla LB och LA-pogram?? Sidorna här på bukefalos funkar ej!! Tack på förhand!
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Magnum
·
P
Dressyr får man tävla på D-bett i lätta klasser??? tacksam för svaar :)
Svar
1
· Visningar
774
Senast: sweep
·
Dressyr inte kan man väll få mer än 100% på ett dressyrprogram?? dom verkar ju ha räknat totalt fel..eller är det något nytt jag missat :D...
2
Svar
22
· Visningar
2 405
Senast: tott
·
M
Dressyr Är det ok att tävla dressyr på detta bett i lättare klasser med storhäst? Soft bit från globus. tredalat med droppe, genomgående...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: dressyrtinna
·
A
Dressyr jag kollade på tv för en stund sen på kûren från Globen, då var det en ryttare som red sin häst (en svart hingst) med vita lindor på...
Svar
10
· Visningar
1 318
Senast: alisson
·
Dressyr Tänkte börja så smått med skänkelvikningar på pållen imorrn, men tanken slog mig. Var är det lättast - ur hästens synvinkel - att göra...
Svar
10
· Visningar
1 653
N
Dressyr Någon här inne vet säkert på ett ungefär.... Hur mycket kostar en ponny som gått a-final i SM? Jag vill gärna höra förslag för varje...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 730
Senast: suisyola
·
K
Dressyr Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: candidat
·
C
Dressyr Bara funderar på en sak... Var iväg på tävling idag, och jag undrar om segraren i MA:1 inte är rekordung... Jag vet att det idag finns...
2
Svar
21
· Visningar
2 350
Senast: cissiny
·
Dressyr läste en tråd angående om en domare får utesluta en ryttare om denne är för lång, och kom då att tänka på detta.. för några år sedan var...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: megasus
·
Dressyr Vad är det som gör att LB:1 räknas som svårare än LC:1???
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: Russis
·
S
Dressyr Japp så har man avklarat debuten på häst i dressyr idag, en LB :1 på en ganska ung häst som aldrig har tävlat förut (: Fick även påmint...
Svar
5
· Visningar
932
K
Dressyr Rider medelhård dressyr på en 4-årig varmblodsvalack ca 2ggr i veckan, ca. 15-20min skritt, uppvärmning med mkt övergångar från trav...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Catinca
·
J
Dressyr Har en liten fråga bara är inte jätte tävlingsvan inom dressyr men sitter nu på en dressyrhäst så jag tänkte börja så smått, så tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 094

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka