Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr får man tävla med detta i dressyren på regional nivå? (stövelskaft i läder alltså)
Svar
5
· Visningar
1 078
M
Dressyr Eller rider man till musik även i lägre klasser det skulle jag gärna vilja veta :)
Svar
6
· Visningar
1 372
Senast: mathil
·
Dressyr Såg att Strömsholm ska ha detta 22-23/1. Säkerligen intressant! Söndagen ska tydligen ägnas åt träning av svenska elitekipage, har ni...
Svar
5
· Visningar
1 237
Senast: puppan2
·
S
Dressyr Vilka tror el. vet ni blir i respektive grupp? :confused: Ponny. ????????????? :confused: Junior...
Svar
12
· Visningar
1 880
Senast: Lancet
·
Dressyr Jag red mycket på Salaortens RF (SoRF) i gymnasiet och lärde mig det mesta där. Red för Göran och nått vi använde ofta var att rida med...
2
Svar
31
· Visningar
7 243
Senast: Grace*
·
Dressyr Som heter nåt i stil med "bruksanvisning för dressyr". Ett litet häfte. Nån som vet vilken jag menar? Är den bra? Vart köper man...
Svar
8
· Visningar
1 285
Senast: Stalone
·
H
Dressyr blir han kvar i sverige? är det någon som hört nånting?
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Rufsan.
·
L
Dressyr sen han såldes till USA vet ja inte mkt mer om han.. :( jag skulle gärna bli glad om ni hörde av er om minsta lilla saken bara om ni...
Svar
1
· Visningar
930
J
Dressyr jag har en tränare som jag tycker jättemkt om, jag kan prata med henne och hon är väldigt inrktad på sitsen.. om man nu kan beskriva det...
Svar
11
· Visningar
1 216
Senast: janivista
·
M
Dressyr Är nyfiken på att få information kring hur det fungerar i det olika divitionerna (stavas det så ? :o ) Hur sker uttagningen? Har...
Svar
2
· Visningar
991
Senast: Marlenè
·
K
Dressyr har nu testat olika nosgrimmor och tycker att min häst går bättre utan nosgrimma alls! får man tävla utan nosgrimma i dressyr?
Svar
11
· Visningar
1 576
Senast: angelaL
·
B
Dressyr Ska eventuellt vara med på KM på ridskolan, har aldrig ridit dressyrprogram annat än på träning faktiskt.. men till saken jag vill...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: Red_Chili
·
B
Dressyr som alla här med säkerhet vet så finns det massa bokstäver runt dressyrbanorna.. men varför sitter dom som dom gör? och varför är det...
2
Svar
22
· Visningar
3 787
Senast: Red_Chili
·
Dressyr Läser om Öppna och Sluta...sen ser jag på dressyren från globen som jag spelade in. och Kommentatorn använder bara ordet Sluta på alla...
2
Svar
24
· Visningar
2 127
Dressyr Hej, jag har ett postkandar, svagt böjd stång. Har ni någon erfarenhet av att hästen slänger ut tungan åt sidan vid ridning på...
Svar
5
· Visningar
903
K
Dressyr Vi har ett litet gulligt problem min lilla häst och jag, som jag hoppas att ni kan hjälpa mej med! Hon går nämligen åt höger för det...
2
Svar
35
· Visningar
3 827
Senast: Ardnas
·
S
Dressyr Får den som skriver protokoll på en dressyrtävling äga en utav hästarna som bedöms?? Är det tillåtet att hon ska kunna göra det...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: strega
·
F
Dressyr hej , kan jag inte få in lite bilder på "form" i olika lägen.. eller aa asså typ; bakom, lod, bakbenen efter sig, i form , inte i form...
Svar
6
· Visningar
1 359
Senast: tant agda
·
P
Dressyr jag har en häst som är väldigt framåt och stark. brukar ha pelham bett ute då hon är extra pigg och framåt,, brukar rida på 3delat i...
Svar
18
· Visningar
1 471
Senast: angelaL
·
Dressyr Är det någon som kan upplysa mig om det är tillåtet att ha eggbett som bridongbett, på kandarträns när man tävlar? :confused: Eller...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: tant agda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka