Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

G
Dressyr :confused: vad är det ? :banana:
Svar
11
· Visningar
1 046
Senast: Totola
·
A
Dressyr Halloj, i Globen :love: (saknar) såg jag att (jag tror det va tyskarna) hade en inbakad fläta i luggen med vita "kluttar" i som låg...
Svar
9
· Visningar
1 397
Senast: Monochrome
·
L
Dressyr vad är det du gillar bäst med dressyren (utöva själv) :bow: :bow:
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: TooFatToFly
·
G
Dressyr Hej.. jag funderar på att köpa ett kandar. På vilken nivå är det ett krav att använda detta, och får man använda det i lättare klasser...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: tant agda
·
L
Dressyr hej ! Jag har tänkt att starta medelsvår b:1 i vår! någon som har några tips :bump:
Svar
6
· Visningar
1 051
Dressyr Någon som har något bra tips på lager när det gäller byten? Min häst byter klockrent höger till vänster. Men vänster till höger blir han...
Svar
7
· Visningar
1 037
Senast: cassina
·
P
Dressyr Lite osäker på under vilken tråd... Men provar här. Hur kan man träna upp steglängden? Nu menar jag det där lilla extra. Någon som...
Svar
4
· Visningar
1 018
Senast: Saigon
·
M
Dressyr 1. Någon som kan skriva upp lite dressyr program? 2. Hur gör jag för att byta galopp på en rak sträcka, UTAN att sakta ner min häst...
Svar
8
· Visningar
1 070
·
Dressyr Hur ska jag få min ytterskänkel att sluta leva sitt eget liv och stanna intill hästen sida? Hästen går ju så mycket bättre om man får...
Svar
18
· Visningar
1 679
·
Dressyr Vad är egentligen skillnaden mellan öppna, sluta och skänkelvikning? Har aldrig riktigt fattat det. Hur rider man öppna/sluta till...
Svar
12
· Visningar
9 092
·
L
Dressyr Hej !! Jag undrar om man får rida med hatt i Dressyr som junior. Det står inget speciellt om det i TR dressyrtävlan, alltså MSV och...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Mirre
·
S
Dressyr i dressyr, storhäst? (jag har ej ridit på eggbett förut så jag vet ej, men vet att man får rida på eggbett men tänkte på just detta)...
Svar
16
· Visningar
1 551
Senast: Gilraen
·
J
Dressyr Någon som har några tips hur man lär sig dressyrprogramen på enklaste sätt? Både med och utan hästen :)
Svar
17
· Visningar
1 335
Senast: L_Lancelot
·
H
Dressyr får man tävla dressyr på tyglar som det är gummi i? inte tyglar som är helt gummiklädda utan gummiribbtyglar eller vad det heter...
Svar
5
· Visningar
1 159
Senast: Rufsan.
·
Dressyr Jag har anmält mig till LB:1 i julhelgen, jättekul!! Nu till ett litet problem som jag har upptäckt iom träningen av LB programmet...
Svar
10
· Visningar
1 334
Senast: Cillavan
·
S
Dressyr Hur mycket rider ni era ung hästar vid till ridningen?? Är rädd att han ska tröttna om man rider för mycker även om han absolut inte...
Svar
3
· Visningar
1 007
Senast: skrållan
·
R
Dressyr från Olympia, var det någon som såg den?? Jag kom in precis när Carl Hester hade ridit färdigt, han fick ju så bra procent så jag undrar...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Jfrelin
·
M
Dressyr Hur lägger ni upp träningen under vintern? Antal dagar på ridbana samt antal dagar ute i naturen? Samt hur långa träningspass? Kul...
2
Svar
25
· Visningar
2 466
Senast: Dilli_Blue
·
Dressyr AAAAAARGHHHHHH! Måste bara få skriva av mig lite, så att hästen inte märker något :D . Har en häst som jag inte släpper till...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Caramella
·
M
Dressyr Hur lång tid tar det innan eran häst går i form när ni rider dressyr? Kröker den på nacken med en gång och arbetar med ryggen eller tar...
Svar
16
· Visningar
2 036
Senast: dressyrfjolla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka