Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Kommer att rida med i div III laget i dressyr för mig klubb nu, iaf första omgången. Det är mitt sista år som junior, men jag kommer att...
Svar
10
· Visningar
1 358
T
Dressyr Detta må låta knasigt och knäppt! Men varför skulle inte en 10- årig häst som rids in ha samma chans att gå msv som en 3 åring som rids...
Svar
10
· Visningar
1 282
Senast: Rumpnissen
·
C
Dressyr Såhär är de, utan att gå runt de... Jag är 18, å har ridigt sålänge ja minns.. Har tävlat å tränat lite hoppning, men inget jätte...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Saigon
·
U
Dressyr Någon här som har fått det nya TRet och vet om man får tävla dressyr på Pinchlessbett??
Svar
2
· Visningar
787
Senast: Unica
·
Dressyr är det någon här som gör/har gjort det? hur tycker ni att det funkar? tycker ni att det är svårt att "sätta sig upp mot" storhästarna...
Svar
6
· Visningar
1 149
Senast: Jenny18
·
T
Dressyr Någon som vet vad det är för ändringar? Jag har beställt programet men inte fått det än, ska förmodligen inte tävla förrän i början av... 2
Svar
32
· Visningar
2 306
Senast: Malinigbg
·
T
Dressyr Förra året kvalade jag ungponnyn till ungponnyshampionatet på höga procent i första försöken, schansen att den skulle vinna finalen...
Svar
15
· Visningar
1 608
Senast: Lejonelle
·
C
Dressyr Igår, söndags va jag ju som en del vet, speaker på klubbens dressyr tävling. En tjej red sitt program med pullargrimma... :eek: Jag... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 699
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag tänkte tävla lite lättare dressyrklasser med pållen, lokalt. typ LC-LB blir det. Nu är det så att jag bara har en sadel, en brun... 2
Svar
20
· Visningar
2 177
Senast: Stallflicka
·
S
Dressyr kalla mig gärna korkad :o men finns det något program man får ha benen lindade på hästen under tävling???
Svar
15
· Visningar
1 016
Senast: shallowxx
·
D
Dressyr ... hur långt har ni kommit om man tänker utbildningsmässigt vilken nivå har ni nått/tränar ni på?
Svar
7
· Visningar
1 152
Senast: Tasja
·
Dressyr Vad är godkänd procent i ex. en dressyrclearround? Är det olika för olika program?
Svar
6
· Visningar
967
Senast: __Stilett__
·
E
Dressyr Hej! Jag har ett starkt varmblodssto som jag rider en del dressyr och markövningar med. Dock blir jag inte klok på alla dessa bett...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Houdinie
·
Dressyr Hur mycket är ni villiga att betala för en helgs träning för en B-tränare i dressyr? Räkna in rese"ersättningen" eller vad man säger... 2
Svar
39
· Visningar
2 600
Senast: cactuspower
·
S
Dressyr hur får man tag i dressyrprogrammen??? måste man köpa dem eller finns det nån hemsida?? :confused:
Svar
3
· Visningar
777
Senast: pussi
·
Dressyr Jag ska sätta samman en propp till vår lokala dressyrtävling för ponny. Vi har tänkt att ha LC:2, LB:1 och två LA program. Vilka LA...
Svar
13
· Visningar
989
Senast: Breccia_
·
N
Dressyr Har ett 3årigt shiresto i stallet som jag funderar på om det kommer gå att träna/tävla lätta klasser (kanske till LA) i dressyr? De är...
Svar
5
· Visningar
1 687
Senast: Lejonelle
·
Dressyr Ska nu köpa en dressyrsadel eftersom jag har lagt hoppningen på hyllan. Min häst har en välmarkerad manke och har en känslig rygg. Vad...
Svar
17
· Visningar
2 043
Senast: Oidi_pus
·
A
Dressyr Halloj, jag har börjat kika runt lite för att ngn dag våga mig på att köpa en frack. (så nu kan alla ni som tjatar om det SLUTA!). SÅ...
Svar
5
· Visningar
2 311
Senast: Ankiesen
·
S
Dressyr Någon som vet vad detta program innehåller och om man kan hitta det på nätet?
Svar
11
· Visningar
1 271
Senast: Ylva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna