Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Dressyr hur får man tag i dressyrprogrammen??? måste man köpa dem eller finns det nån hemsida?? :confused:
Svar
3
· Visningar
772
Senast: pussi
·
Dressyr Jag ska sätta samman en propp till vår lokala dressyrtävling för ponny. Vi har tänkt att ha LC:2, LB:1 och två LA program. Vilka LA...
Svar
13
· Visningar
986
Senast: Breccia_
·
N
Dressyr Har ett 3årigt shiresto i stallet som jag funderar på om det kommer gå att träna/tävla lätta klasser (kanske till LA) i dressyr? De är...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: Lejonelle
·
Dressyr Ska nu köpa en dressyrsadel eftersom jag har lagt hoppningen på hyllan. Min häst har en välmarkerad manke och har en känslig rygg. Vad...
Svar
17
· Visningar
2 040
Senast: Oidi_pus
·
A
Dressyr Halloj, jag har börjat kika runt lite för att ngn dag våga mig på att köpa en frack. (så nu kan alla ni som tjatar om det SLUTA!). SÅ...
Svar
5
· Visningar
2 310
Senast: Ankiesen
·
S
Dressyr Någon som vet vad detta program innehåller och om man kan hitta det på nätet?
Svar
11
· Visningar
1 265
Senast: Ylva
·
Dressyr hej, jag har en häst som inte orkar gå i form i galoppen. han går alldeles för fort dessutom. jag skulle vilja ha tips på hur jag på...
Svar
8
· Visningar
1 600
Senast: _HANNI_
·
T
Dressyr Har nu börjat att allvarligt rida dressyr igen och jag älskar det, känenr att det är vad jag vill göra. så jag funderar på att köpa en...
Svar
16
· Visningar
1 372
Senast: _HANNI_
·
T
Dressyr har inget dressyr tr, tyvärr. Hur är det när man tävlar, har aldrig sett någon rida dressyr med ventilations hjälm(sån med "kanal"...
2
Svar
29
· Visningar
2 140
Senast: bollen__
·
A
Dressyr Jag har läst lite här på buke å hört de mest knepiga kombinationerna av skolor och deras utförande... först å främst så rider jag dresyr...
2
Svar
22
· Visningar
2 010
Senast: Iza
·
L
Dressyr Heej Bukebarn! denna kanske borde ligga på dressyrforumet om det finns ett sånt, men men... Min kära tränare har gett mej som läxa att...
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: Tulip
·
M
Dressyr i svårighet mellan Lätt C1 och Lätt B1?
Svar
5
· Visningar
929
Senast: mufflon4
·
A
Dressyr eftersom jag aldrig någonsin tävlat dressyr (eller hoppning för den delen heller) då jag är allt utan en tävlingmänniska är skit...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: AlterPride
·
D
Dressyr Detta är kanske en svår fråga att svara på men någon har kanske en bra bild, hur god form krävs det att hästen har i LA1 :confused:
Svar
8
· Visningar
2 419
Senast: Magnum
·
  • Låst
Dressyr Jag kommer även fortsättningsvis att radera trådar där ni frågar om någon har bra läger och tränare att rekommendera. För det första...
Svar
0
· Visningar
2 725
Senast: IngelaH
·
L
Dressyr jag undrar om det är någon som har, Mönstrerna till L:C och L:B för ponny. Skulle vara tacksam om nån kunde skicka dom till mig...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Bobble
·
Dressyr vad tyckte ni om den ?? rätt ordning.. ? saknar ni någon? själv sakanr jag Patrik kittel.. hans ritt i Falsterbo med pasteur...
Svar
8
· Visningar
1 137
Senast: Xeline
·
L
Dressyr Hur lär man hästen byten i galloppen och skänkelvikning i gallop (om skänkelvikningarna går rent i trav och skritt)? Jag har tänkt prova...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 230
Senast: cissan
·
Dressyr Måste stövlarna vara av konstläder / läder eller det går bra med bruna Nübuckstövlar på lokal tävling? Jag tänkte försöka starta...
Svar
14
· Visningar
1 517
Senast: Spirit
·
L
Dressyr Hej. Jag undrar om man måste göra nått men manen i dressyren på lokal nivå?? :bump: :o
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: tant agda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka