Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Dressyr vad är det som gäller för LA:6 kandar eller träns
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: lundsbo
·
Dressyr pinsam fråga; men har inget minne av hur man gör en framdelsvändning eller bakdelsvändning. eller jo, vet hur man gör men inte vilket...
Svar
2
· Visningar
1 099
Senast: chokladmonster =)
·
F
Dressyr Hoppas det här inlägget kommer rätt nu. Får man tävla med denna padd på en lokal dressyr tävling? Stor häst! :bow:
Svar
3
· Visningar
944
Senast: A-a
·
B
Dressyr Vad händer om man travar igenom galopp delen på ett dressyr program? Blir man utesluten eller får man bara inga poäng på dom momenten...
Svar
18
· Visningar
1 791
Senast: X_tremless
·
S
Dressyr Får man ha vilken färg man vill på kavajen på dressyr tävlingar?
Svar
8
· Visningar
1 361
Senast: tant agda
·
C
Dressyr Får man ha ett vanligt tredelat bett med rundad mitt när man tävlar dressyr på ponny i lokal tävling?? :confused: Och måste man ha...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: MaLu
·
P
Dressyr Jag ska hålla ett tal/ föreläsning om dressyr i skolan :) . Nån som har några tips på vad jag ska ha med och hur jag ska förklara det...
Svar
11
· Visningar
5 283
Senast: Akustik
·
Dressyr Hej Jag skall köpa nytt bett till hästen (har ett vanligt tränsbett idag). Tyvärr har jag inte koll på nya Dressyr-TR (har bara ett...
Svar
2
· Visningar
1 163
Senast: tictac
·
C
Dressyr Behöver lite tips och råd av alla er duktiga bukefaliste. :bow: Jag har en underbar häst här hemma som jag rider o tävlar mycket...
Svar
8
· Visningar
1 669
Senast: Grace*
·
C
Dressyr Någon som varit där? Vilka favoriter och idéer fick ni i så fall? Jag var där idag lördag och kollade när de tyska testryttarna red...
Svar
12
· Visningar
2 561
Senast: MissX
·
Y
Dressyr Jag ska på domarkurs i helgen och har då möjlighet att fråga hur TR ska tolkas ifall det inte är tydligt. En fråga jag har lovat att... 2
Svar
26
· Visningar
2 408
Senast: Ylva
·
M
Dressyr Vår klubb ska på kul vara med i dressyrallsvenskan div 2 och jag har blivit tillfrågad att vara reserv i andra omgången eftersom hon som...
Svar
11
· Visningar
955
Senast: Namkos
·
L
Dressyr Ska på lördag rida en LC:2 2000 och sitter och pluggar på programet. Punkt 4 gör mig lite fundersam (AKEMCHE arbetstrav) är det så...
Svar
6
· Visningar
1 345
Senast: tant agda
·
Dressyr :banana: På en häst jag bar hade suttit på 20 min innan tävlingen. (lika för alla, helt okända hästar) Vi red LB:1 och jag fick 149...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: malinsky
·
S
Dressyr Har fått reda på att Minna Teldes Björsells Sack ska säljas.. Ett av svergies största dressyrtalang enligt mig, vad tycker ni om... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 884
Senast: Rufsan.
·
Dressyr Var och kollade på klubbtävling idag (dressyr). Två ekipage hade lindat benen på sina hästar och en hade benskydd, som dom red med även...
Svar
5
· Visningar
856
Senast: Russis
·
Dressyr När man säger att hästen trampar, är det början till piaff? eller är det piaff? halvsteg, har mina aningar men är inte säker på vad...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Ämelie
·
B
Dressyr \"Nytt\" sätt att rida hästar iform. Känner någon igen det? För något år sedan red jag ett tag för en dressyrryttare som hade en helt... 2
Svar
29
· Visningar
4 811
Senast: Matiz
·
Dressyr på storhäst, måste man ha hästpass iår? Förrut har man ju inte behövt ha med sig reg. bevis eller nånting, så därför undrar jag om man...
Svar
6
· Visningar
905
D
Dressyr får man ha ett sånt här pannband på en lokaldressyrtävling (la:1)? Min pålle ska äntligen få tävla men får pannbandet se ut så här... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 673

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka