Sack ska säljas!!

Sv: Sack ska säljas!!

jag tycker att det skulle va bättre för sacks del att komma bort därifrån...för när jag prakticerade där så var han den mest "döda" hästen in gen gnista...aldrig glad...ingen personlighet. inte konstigt då att han inte kanske anses som en dressyrtalang ...han har ju ingen gnista :(

Rufsan. skrev:
Vi har inte diskuterat hans sponsorkontrakt offentligt?? Vart kan du läsa det?
Sedan har vi inte heller sagt någonstans att vi skulle ha dom pengarna, vart kan du läsa det??

Hade du läst bättre hade du oxå sett att Saigon tyckte någon annan och jag tyckte att en satsning på unga ryttare hade varit mer välförtjänt än en gammal "ingentingare".

ja tänker inte diskutera saken här på ett öppet forum, vill du göra det med mig kan du skicka ett privat meddelande eller va de nu heter....jag har sagt min åsikt offentlig!!!

Nej, jag har inget behov av att diskutera det med dig faktiskt men när du kommer med anklagelser får du ju faktiskt klara av att bemöta svaren på dom oxå :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Rufsan. skrev:
Håller med!! Tävlingsmässigt förstår jag varför dom vill sälja honom,det är ju faktiskt Minna själv som bestämt att han skall säljas, jag förstår henne för det är ingen rolig dressyrhäst, inte direkt samarbetsvillig, han är spänd och sur och grinig och gapar och lägger käkarna på sned i alla samlade moment.

?????
Har vi sett/träffat samma häst??? Sur och grinig har jag aldrig upplevt Sack som, snarare en sann gentleman. Gapar och lägger käkarna på sned i samlade moment ? har jag aldrig sett honom göra...???? :confused:

klart att det blir mer än en miljon.. nån skrev jag.. alltså- några.. men men värkar ha samma åsikter om hästen iaf :bump:

krickolina74 skrev:
?????
Har vi sett/träffat samma häst??? Sur och grinig har jag aldrig upplevt Sack som, snarare en sann gentleman. Gapar och lägger käkarna på sned i samlade moment ? har jag aldrig sett honom göra...???? :confused:

Titta igen då. ruskar på huvudet gör han oxå.

Lancet skrev:
klart att det blir mer än en miljon.. nån skrev jag.. alltså- några.. men men värkar ha samma åsikter om hästen iaf :bump:

Kanske 7-8 miljoner?? eller mer , han är ju en godkänd hingst oxå och det driver ju upp priset en hel del.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fått några 18K guldsmycken av mamma som varken hon eller jag vill använda, så hon tycker att jag ska sälja dem. Men hur ska man...
Svar
11
· Visningar
767
Senast: Manji
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 064
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 501
Senast: malumbub
·
  • Låst
Juridik & Ekonomi Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här. Ja jag har haft skuldsanering Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
13 061
Senast: Bubbla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025