Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr I slutet av sommaren 2004 pågick i Ridsport en diskussion ang hur dressyrdomare dömer barn. I går satt jag och dottern och tittade på...
2
Svar
35
· Visningar
2 565
Senast: tant agda
·
Dressyr Okej, jag måste ha pannband och nosgrimma på tränset när jag tävlar dressyr - det kan jag köpa, men käkrem då? Får jag tävla med till...
Svar
5
· Visningar
2 216
Dressyr Önskar information om D-ponnyn Urbinette( E,Urbino som tog medalj i ponnydressyr 1978 ) och hennes ryttare Katarina Nilsson. Är det...
Svar
5
· Visningar
1 515
Senast: Cronis
·
K
Dressyr Har ni några bra tips på hur jag får min läktar rädda häst att sluta bråka när vi passerar läktaren och domaren (som är så farlig)...
Svar
9
· Visningar
1 510
Senast: Unica
·
K
Dressyr Hej! Kan någon berätta för mig vilka dressyrprogram som rids på kort bana dvs 20x40m. :bow: Kathis
Svar
3
· Visningar
5 954
Senast: Doneloge
·
E
Dressyr Kan inte hjälpa att jag måste, kanske i era ögon en dum fråga :confused: men alla ni som kan.. vad menas med en öppna och en sluta? Hur...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Ewa Maria
·
Dressyr Kommer att rida med i div III laget i dressyr för mig klubb nu, iaf första omgången. Det är mitt sista år som junior, men jag kommer att...
Svar
10
· Visningar
1 355
T
Dressyr Detta må låta knasigt och knäppt! Men varför skulle inte en 10- årig häst som rids in ha samma chans att gå msv som en 3 åring som rids...
Svar
10
· Visningar
1 272
Senast: Rumpnissen
·
C
Dressyr Såhär är de, utan att gå runt de... Jag är 18, å har ridigt sålänge ja minns.. Har tävlat å tränat lite hoppning, men inget jätte...
Svar
4
· Visningar
1 118
Senast: Saigon
·
U
Dressyr Någon här som har fått det nya TRet och vet om man får tävla dressyr på Pinchlessbett??
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Unica
·
Dressyr är det någon här som gör/har gjort det? hur tycker ni att det funkar? tycker ni att det är svårt att "sätta sig upp mot" storhästarna...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Jenny18
·
T
Dressyr Någon som vet vad det är för ändringar? Jag har beställt programet men inte fått det än, ska förmodligen inte tävla förrän i början av...
2
Svar
32
· Visningar
2 298
Senast: Malinigbg
·
T
Dressyr Förra året kvalade jag ungponnyn till ungponnyshampionatet på höga procent i första försöken, schansen att den skulle vinna finalen...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: Lejonelle
·
C
Dressyr Igår, söndags va jag ju som en del vet, speaker på klubbens dressyr tävling. En tjej red sitt program med pullargrimma... :eek: Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 687
Senast: MiniLi
·
Dressyr Jag tänkte tävla lite lättare dressyrklasser med pållen, lokalt. typ LC-LB blir det. Nu är det så att jag bara har en sadel, en brun...
2
Svar
20
· Visningar
2 171
Senast: Stallflicka
·
S
Dressyr kalla mig gärna korkad :o men finns det något program man får ha benen lindade på hästen under tävling???
Svar
15
· Visningar
1 012
Senast: shallowxx
·
D
Dressyr ... hur långt har ni kommit om man tänker utbildningsmässigt vilken nivå har ni nått/tränar ni på?
Svar
7
· Visningar
1 151
Senast: Tasja
·
Dressyr Vad är godkänd procent i ex. en dressyrclearround? Är det olika för olika program?
Svar
6
· Visningar
961
Senast: __Stilett__
·
E
Dressyr Hej! Jag har ett starkt varmblodssto som jag rider en del dressyr och markövningar med. Dock blir jag inte klok på alla dessa bett...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Houdinie
·
Dressyr Hur mycket är ni villiga att betala för en helgs träning för en B-tränare i dressyr? Räkna in rese"ersättningen" eller vad man säger...
2
Svar
39
· Visningar
2 598
Senast: cactuspower
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar