Vad tyckte ni om Globen dressyren?

Sv: Vad tyckte ni om Globen dressyren?

Såg klasserna både lördag och söndag. Cavan såg energisk, mycket balanserad och ambitiös ut. Verkligen en fröjd för ett dressyröga. Tittade du verkligen ordentligt eller blandade du ihop hästarna? Jag måste bara undra.

bigganl skrev:
Såg klasserna både lördag och söndag. Cavan såg energisk, mycket balanserad och ambitiös ut. Verkligen en fröjd för ett dressyröga. Tittade du verkligen ordentligt eller blandade du ihop hästarna? Jag måste bara undra.

Jag jämförde honom med tiden då Lars Pedersen red honom.. Det är inte samma häst längre tycker jag.

Det håller jag också med om. Inte alls samma utstrålning, han var en riktigt showig häst förut. Han är iofs kastrerad nu, men det borde inte göra såå stor skillnad.

Det tycker jag det är, men det är klart att Lars Pedersen och Cavan hade tränat ihop en längre tid och det hela var mera fulländat så att säga.

Jag gillade Lorenzo. Lite mafigare i modellen, men ändå lätta ina rörelser.

Jag håller med!Lorenzo var jätteläcker!När han började slappna av gick han verkligt härligt!

Liknande trådar

Hundhälsa Jag behöver råd, och eftersom jag inte har någon annan att rådfråga, vänder jag tillbaka till min ungdoms forum ... Det här blinr långt...
Svar
6
· Visningar
2 239
Hoppning Äe det bara jag el finns det nadra som tycker att det har blivit sämre med framhoppningarna? följs regler och vad händer om de inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 103
Senast: talisman
·
Dressyr Är hemma igen och känner mig en aning besviken, men mest förvirrad. I år igen. I år igen är bedömningen flummig. I år igen premieras...
2
Svar
26
· Visningar
4 089
Körning I senaste Ridsport finns en artikel om körningen. Det är Christer Pålsson som reagerar på bristen av utveckling inom körningen. Han har...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
17 580

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka