Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

P
Dressyr får man tävla på D-bett i lätta klasser??? tacksam för svaar :)
Svar
1
· Visningar
776
Senast: sweep
·
Dressyr inte kan man väll få mer än 100% på ett dressyrprogram?? dom verkar ju ha räknat totalt fel..eller är det något nytt jag missat :D... 2
Svar
22
· Visningar
2 408
Senast: tott
·
M
Dressyr Är det ok att tävla dressyr på detta bett i lättare klasser med storhäst? Soft bit från globus. tredalat med droppe, genomgående...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: dressyrtinna
·
A
Dressyr jag kollade på tv för en stund sen på kûren från Globen, då var det en ryttare som red sin häst (en svart hingst) med vita lindor på...
Svar
10
· Visningar
1 320
Senast: alisson
·
Dressyr Tänkte börja så smått med skänkelvikningar på pållen imorrn, men tanken slog mig. Var är det lättast - ur hästens synvinkel - att göra...
Svar
10
· Visningar
1 675
N
Dressyr Någon här inne vet säkert på ett ungefär.... Hur mycket kostar en ponny som gått a-final i SM? Jag vill gärna höra förslag för varje... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
17 778
Senast: suisyola
·
K
Dressyr Undrar hur man på ponny kvalar till nationelltävling och FEI programmen? och är d ngn som vet var man får tag på LA:P programmen? :bow...
Svar
6
· Visningar
1 177
Senast: candidat
·
C
Dressyr Bara funderar på en sak... Var iväg på tävling idag, och jag undrar om segraren i MA:1 inte är rekordung... Jag vet att det idag finns... 2
Svar
21
· Visningar
2 354
Senast: cissiny
·
Dressyr läste en tråd angående om en domare får utesluta en ryttare om denne är för lång, och kom då att tänka på detta.. för några år sedan var...
Svar
7
· Visningar
1 460
Senast: megasus
·
Dressyr Vad är det som gör att LB:1 räknas som svårare än LC:1???
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: Russis
·
S
Dressyr Japp så har man avklarat debuten på häst i dressyr idag, en LB :1 på en ganska ung häst som aldrig har tävlat förut (: Fick även påmint...
Svar
5
· Visningar
945
K
Dressyr Rider medelhård dressyr på en 4-årig varmblodsvalack ca 2ggr i veckan, ca. 15-20min skritt, uppvärmning med mkt övergångar från trav...
Svar
6
· Visningar
1 049
Senast: Catinca
·
J
Dressyr Har en liten fråga bara är inte jätte tävlingsvan inom dressyr men sitter nu på en dressyrhäst så jag tänkte börja så smått, så tänkte...
Svar
5
· Visningar
1 095
F
Dressyr Tänkte höra om någon vet om annan ryttare får hjälpa till att rida fram hästen (stor häst) på framridningen innan dressyrtävling!!? Vad...
Svar
16
· Visningar
1 897
Senast: bollen__
·
Dressyr Rider en unghäst och har startat LC ett antal gånger bara för att prova på. Det har väl gått sådär, bättre och bättre i alla fall...
Svar
6
· Visningar
1 098
Senast: Jaag
·
N
Dressyr Hej! Jag har en foderhäst som jag har haft i 2 veckor. När jag rider dressyr så lyssnar han inte, i allafall inte i traven, vad ska jag... 2
Svar
20
· Visningar
2 030
Senast: Jaag
·
M
Dressyr Vilken tycker ni är den bästa dressyrhästen efter halvbloden... Vil gärna ha en krafftig dressyr häst.. har ni några tips???? :bow:
Svar
3
· Visningar
2 430
Senast: __Stilett__
·
M
Dressyr hej läste just splittans inlägg om passage... men jag undrar hur man lär en häst det igentligen... och hur lär man den piaff...
Svar
1
· Visningar
853
Dressyr Till mattes stora förvåning, nästan, så fick jag min häst till att göra passage flera gånger och lite piaff, inte så många steg, ca 5...
Svar
9
· Visningar
1 872
·
Dressyr Tävlade KM i helgen på lektionshäst... Vi var 3 på storhäst som enligt prop. skulle rida LB:1, Men en av de andra 2 ville inte rida LB:1... 2
Svar
22
· Visningar
2 165
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka