Får man slå ihop LC:1 med LB:1???

Sv: Får man slå ihop LC:1 med LB:1???

på våra klubbtävlingar så är det alltid procenten som gäller, eller hur ska jag förklara. I KM så tävlade alla mot varandra, man valde själv vilket program man ville ha i KM, sen så kollade man procenten. Så egentligen så kan ett duktigt LA ekipage vinna precis som ett duktigt LC ekipage kan vinna. Å det är inte precis så stor skillnad egentligen mellan LC:1 och LB:1, LB1an är längre och har högre maxprocent..
Men visst jag kan förstå dig med, det är ju lite konstigt å ändra sig om man har ridit LB tidigare, hon kan ju inte skylla på ett roligare programm för LC är ju inte roligare än en LB direkt..
Men som sagt klubbarna får ju göra nästan hur dom vill men inte på säkerhet å sånt dära..

bollen__ skrev:
på våra klubbtävlingar så är det alltid procenten som gäller, eller hur ska jag förklara. I KM så tävlade alla mot varandra, man valde själv vilket program man ville ha i KM, sen så kollade man procenten. Så egentligen så kan ett duktigt LA ekipage vinna precis som ett duktigt LC ekipage kan vinna. Å det är inte precis så stor skillnad egentligen mellan LC:1 och LB:1, LB1an är längre och har högre maxprocent..
Men visst jag kan förstå dig med, det är ju lite konstigt å ändra sig om man har ridit LB tidigare, hon kan ju inte skylla på ett roligare programm för LC är ju inte roligare än en LB direkt..
Men som sagt klubbarna får ju göra nästan hur dom vill men inte på säkerhet å sånt dära..

vadå högre maxprocent?? procenten kan väl som högst bli 100 oavsett...? :confused: du menar nog maxpoängen, men det har ju ingen betydelse för procenten...

haha, ja precis maxpoäng.. *lite förvirrad* när jag skrev tror jag!!..
njae egentligen inte, de som är bra med procenten är ju att man kan jämnföra med olika program och sånt..! eller? :)

Liknande trådar

Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 372
Senast: hhere
·
Hästhantering Jag rider på en ridskola där om man är stallvärd får åka och tävla med ridskolehäst samt tävla på lokala tävlingar som klubben anordnar...
Svar
18
· Visningar
3 553
Senast: Cambrie
·
Dressyr Undrar lite hur det är ang att tävla med unghäst. Tävlat för ut, men 0 koll på hur det är med unghäst. Det gäller en 4åring. Vet att de...
Svar
5
· Visningar
1 324
Senast: Reville
·
Dressyr Hej! Det börjar närma sig min fösta klass i LB:1 i dressyr men även min första tävling utan med min medryttarhäst. Och nervositeten...
Svar
6
· Visningar
2 842
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V