Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Islandshäst Jag hittade ingen tråd, kanske letade ja för dåligt? Men nu är ja nyfiken på vad ni har för betäckningsplaner till våren 2011! Vilka...
2 3
Svar
54
· Visningar
14 518
Senast: neri
·
T
Hoppning Hej! Min häst är jätte het vid hoppning. Jag tycker att hon är lugn när hon skrittas upp men såfort man börjar trava så vill hon...
Svar
3
· Visningar
1 191
Senast: vildros
·
B
Trav Vad kostar det att amatörträna en travare i månaden om man själv har stall? Jag vet att det inte går att ge exakta siffror men en...
Svar
9
· Visningar
5 056
Senast: Volvia
·
Fälttävlan Ska man rida Öved eller Flyinge... eller båda?? Hur ska ni andragöra, jag har beslutsångest!!! :confused:
Svar
2
· Visningar
938
Trav Sålde ett föl i December 2010 men vi står kvar som ägare fortfarande så vad ska vi göra? Innan fölet lämnade oss så skrev vi kvitto...
Svar
6
· Visningar
1 399
Senast: Mary91
·
Trav Undrar vad ni gör med era 2 åringar som springer på banan förutom kör dem? Vi har en 2 åring som vi kör i vagn, men har nu funderat på...
Svar
14
· Visningar
1 773
Senast: Angelique
·
Western Jag frågade innan liknande, men fick inte svar, så jag försöka en gång till... Jag vill gärna har en westernsadel till min nordis...
Svar
2
· Visningar
1 468
Senast: alexvb
·
Islandshäst Hej! Jag tänkte höra med er om ni vet hur det är gällande att visa en hingst exteriört! När är det bäst att visa dem, vid vilken...
Svar
0
· Visningar
831
Senast: Fia79
·
Trav Jag har haft en muskelskada på min häst, och håller på å bygger upp han. Han har än så länge gått 4 intervaller, men idag ökade jag till...
Svar
4
· Visningar
1 139
T
Körning Har en bra granne som kan det där med maskiner och verktyg!! Får han en ritning/beskrivning hur man bygger en lunningsbåge så ordnar han...
Svar
6
· Visningar
2 575
Senast: ticken
·
Western Har ridit fälttävlan och hoppning i alla år jag hållt på med hästar och även med min totto som nu inte finns längre på denna jord tyvärr...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: ricca
·
Islandshäst Har det blivit någon skillnad i det sedan ögondefekten fastställdes? Och har aveln med silverhästar minskat över lag? Kort sagt...
Svar
13
· Visningar
2 048
Dressyr Är det någon som rider så på kandaret? Alltså med kindkedjan genom ringen på bridongbettet istället för under. Funkar det bra?
2
Svar
24
· Visningar
3 765
L
Trav Jag tycker det är intressant o höra hur andra lägger upp träningen för sina hästar. Jag vill gärna veta lite om hur era fortkörningar...
Svar
2
· Visningar
3 889
Tävling I morrn smäller det. Jag ska starta i mitt livs första dressyrtävling.. :eek: Jag har lite dålig koll på det administrativa känner...
Svar
2
· Visningar
898
Senast: Blomskan
·
Tävling Måste samma ryttare visa hästen i gångarter respektive hoppning eller kan till exempel jag visa hästen i gångarterna och sedan en annan...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: tildaosterdahl
·
Hoppning Hej, jag har en grej jag undrar över. Hur mycket svårare är det att hoppa regionalt LB för ponny än Lokalt LB? Och vad är skillnaden...
Svar
3
· Visningar
1 342
Senast: tildaosterdahl
·
Tävling Ja, som rubriken lyder, kan jag det? Jag tävlar inte, rider inte ens just nu. Ska/måste jag spara det? Vad händer om jag vill tävla om...
Svar
2
· Visningar
869
Western Jag fick en prova-på-western-ridning av tralala i julklapp och igår åkte vi en jäkla massa mil åt helt fel håll för vår utflykt...
Svar
7
· Visningar
1 458
Senast: sthu
·
Tävling Jag har anmält mig till en tävling. Sista likviddagen är idag och då ska ju pengarna finnas på kontot så de kan dra. Jag satte in pengar...
Svar
14
· Visningar
1 545
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julmat 2024
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Ettåring och julgran

Hund, Katt, Andra Djur