Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag är ingen vardagsgäst här på forumet så Ursäkta om det finns någon liknande tråd eller om det finns en speciell tråd som det här...
Svar
3
· Visningar
1 395
Senast: Rimfrost
·
Trav Nu står det helt still hos oss. Confesslite fölade igår, allt gick bra, och hon kommer att betäckas om. Men med vad? Vi har bläddrat i...
Svar
18
· Visningar
1 741
Senast: CK
·
Hoppning Ska iväg och tävla imorgon och har blivit tvungen att göra ett hästbyte. Har mejlat dom (fanns inget nummer att ringa förens under...
Svar
3
· Visningar
1 178
Distans Funderade på detta medans jag läste i tråden om för få utövare. Hur började du med distans? Vad var din första kontakt med sporten...
Svar
19
· Visningar
2 259
Senast: Cleese
·
Dressyr Jag behöver tips på kandar! Jag vill ha ett brunt kandar i storlek cob ( :cool: ) som inte kostar en förmögenhet. Jag har letat runt...
Svar
17
· Visningar
2 664
Senast: Breccia_
·
Hoppning Jag har ett stort problem.. Jag jobbar som beridare i ett hoppstall där jag självklart hoppar mycket, både på träning och tävling. Jag...
Svar
7
· Visningar
4 270
Senast: gylle
·
Dressyr Utdrag från Tr i dressyr "Vid regional och nationell tävling kan premier delas ut.Om premier delas ut skall minst anmälnings- och...
Svar
19
· Visningar
2 674
Senast: kryddelydd
·
Trav Har googlat och försökt hitta info om Love You, men inte fått några bra träffat. Någon som vet vart han står nu? och vart man kan få...
Svar
4
· Visningar
1 740
Senast: YW1966
·
Islandshäst Från och med idag så kan Gardar Gíslasons hingst Prins från Knutshyttan titulera sig världens högst bedömda islandshingst! Han fick...
Svar
9
· Visningar
2 950
Senast: Merope
·
L
Körning Hej! Jag letar efter en bra, hållbar tömkörningsgjord som sitter bra på hästen. Jag har kollat på Tärnsjös ( A Ericsson och KG's)...
Svar
9
· Visningar
5 817
Senast: incognito
·
Western Lite nyfiken vad ni har för bett eller om ni rek några speciella bett till en grund inriden 4åring? :D Tusen tack för svar
Svar
6
· Visningar
1 349
Senast: 4BarsRR
·
Western Har en treårig quarter..har ridit henne endel i vår/sommar, inte direkt utbildat men skritt, trav å lite galopp, hon fattar när hon ska...
Svar
16
· Visningar
2 133
Senast: cahs
·
Fälttävlan http://www.neo-ice.com/ Vad är det för något? Erfarenheter? Andra smidiga sätt att kyla hästben på? Tänker både på efter...
2
Svar
22
· Visningar
5 512
Senast: Hippokondriker
·
Tävling Vi kan väl ta ett exempel för att kunna jämföra svaren; Du kommer till platsen fredag kväll, rider två klasser på lördag fm och sedan...
Svar
8
· Visningar
6 362
Islandshäst Är på G att ev köpa en begagnad Z sadel . Har provat en på min häst som har väldigt kort rygg och den ligger bra och jag tycker den är...
Svar
11
· Visningar
4 550
Dressyr Jag hittade tidningen "Häst och Ryttare" här hemma och läste i den en artikel om Kyra Kyrklund som ju ska hjälpa svenska...
2
Svar
39
· Visningar
4 160
Senast: Deimion
·
N
Islandshäst hej! Jag har blivit medryttare på ett Islandssto som är ca.14 år gammal, hon är i ganska dålig kondition men har inte stått någon...
Svar
0
· Visningar
714
Senast: ninnie_91
·
Distans På arrangörsmötet i höstas var det ett hallåande om hur tävlingarna skulle ligga eftersom alla ville ha ryttare till just sin tävling...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 094
Senast: lulski
·
Dressyr Kan man i efterhand sy in en dragkedja på ridstövlarna? Mina dödssnygga Königs tävlings/träningsstövlar har blivit för smala, tror...
Svar
4
· Visningar
3 241
Senast: zarmino
·
E
Distans Någon som vet hur det gick i Molst idag? *Hittar inte resultat på hemsidan.
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: FamPont
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka