Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Dressyr Tänkte starta min ponny i Lokal tävling för storhäst i slutet av sommaren. är för gammal att tävla ponny sedan länge. Men, vi tänkte iaf...
Svar
13
· Visningar
1 569
Senast: Chine
·
Dressyr Snygga tävlingsfrisyrer när man har långt har är väl inget problem, men när man har kort då??? Hur gör ni som har för kort för att...
Svar
8
· Visningar
2 035
Senast: lektra
·
Trav Dilemma: Jag tränar ett kallblod som ännu inte är riktigt klar för att kunna kvala och har tagit hjälp av en släkting när det gäller...
Svar
4
· Visningar
1 304
Senast: gurkisch
·
Western Hej, Jag kollade några ggr trail ridning och det känns jätte roligt. Jag undrar.... Om man vill göra detta, ska man då vara medlem av...
Svar
5
· Visningar
1 583
Senast: alexvb
·
Distans Är på jakt efter en sadel som ska passa för distans / långritter i allmänt . Säg runt 3500 :- ´s prisklassen .. tips på vad man kan...
Svar
11
· Visningar
1 624
Dressyr Vad är skillnaden på shortchaps och stövelskaft? I TR står det att i lokal tävling får ridstövlar bytas ut mot stövelskaft ELLER...
Svar
1
· Visningar
926
Senast: remmis
·
Islandshäst Ska tävla nästa helg för första gången på 7 år i en klubbtävling . Vad är då korrekt klädsel ?? Måste man ha vita ridbyxor ? Jag har det...
Svar
15
· Visningar
1 822
Senast: Freyr
·
A
Islandshäst Finns det någon i vårt avlånga land som ägnar sig åt dressyr med islandshäst i "vanliga klasser"?
2 3
Svar
44
· Visningar
8 571
Senast: ae22ex
·
P
Western Time events och roopingtävling. Vilka ska vara med? Jag ska.... Trail, FSR, flag race och pole bending:D
Svar
2
· Visningar
996
Senast: Paxinarion
·
T
Tävling ...är det en utbildning oavsett om man ska tävla i dressyr eller hoppning, eller måste man ta två olika kort? Vad brukar det ligga på i...
Svar
2
· Visningar
917
Senast: Thes69
·
Körning Helt ny på de här med körning men det verkar så jäkla kul. Har två små åsnor som jag skulle vilja börja köra tillsammans. Min fråga är...
Svar
1
· Visningar
825
Distans Min arabtjej, 150cm, hade valdigt dålig tråkig skritt - 4-5km/h, verkade tycka det var tråkigt/jobbigt och jag fick driva på hela tiden...
Svar
7
· Visningar
2 022
Senast: Seabisquit
·
Trav Några tips om utrustning eller knep för att få ett 2-årigt varmblod att sluta resa sig? Väl inkörd utan problem, tidigare fin att sela...
2
Svar
21
· Visningar
3 760
Senast: Kellie
·
Körning Jag har äntligen bestämt mig för att låta hästen göra det han gör helst och bäst: dra stockar i skogen. Men jag har ingen utrustning...
Svar
7
· Visningar
1 804
Senast: sthu
·
Trav Jag e beräknad till att få bebbe nästa vecka, den 21:e :love: Men nu till problemet. Jag har en travhäst som har haft en svår skada...
Svar
10
· Visningar
1 849
Senast: Armadillo
·
Körning Nu har jag införskaffat bröstsele med baksele och draglinor.... har en liten flakvagn hemma som dragits av shettis, men som vi ska göra...
Svar
9
· Visningar
2 839
Senast: Ridtjejen
·
Hoppning Nu har en liten islandshästryttare förirrat sig in i hoppvärlden, jag har börjat samla på mig en liten hinderpark och nu har jag en...
Svar
5
· Visningar
2 306
Distans ÄNTLIGEN!!! Nu är den nya distanslistan öppnad. Dock är den fortfarande i utvecklingsstadiet, men årets ritter är med. Ni får ha lite...
2
Svar
23
· Visningar
4 881
Senast: mahlmt
·
Dressyr Rider för tillfället med rakt bett men vad jag vet får man inte tävla dressyr med det (fånigt!). Behöver hitta ett bett som är tillåtet...
2
Svar
37
· Visningar
4 593
Senast: AnnBur
·
Trav Någon som vet om Carr & Day & Martins insektsspray har ngn karenstid?? står inget på flaskan och jag har kollat på ST, men hittar...
Svar
5
· Visningar
1 132

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka