Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Jag har en sjuårig hopphäst som jag har haft i två år. Jag vill kunna tävla hoppning med henne. I början var jag ute några 0.90...
2
Svar
25
· Visningar
2 310
Senast: hopp_o_galopp
·
S
Hoppning Ni som är ute på vägarna och åker en del. Vet ni vad vägen mellan Kungsgården och Svärdsjö är i för skick nu ? Ska ev. åka till...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: vickis_82
·
Hoppning Är ju inte så super rutinerad tävlingsryttare så jag kom på en fråga till. I PM:et står det följande OBS! Vaccinationsintyg och...
Svar
9
· Visningar
911
Senast: LitenIsa
·
Hoppning Vi nöjer oss med EN tråd om OS. Här diskuterar vi ALLT som rör OS (i hoppning).
9 10 11
Svar
211
· Visningar
15 122
Senast: Malinski
·
Hoppning Juniorer måste ju kvala för att få rida 130, men hur är det för YR och Seniorer? Jag hittar inget i TR om det..Men behöver man inte...
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Bellapops
·
R
Hoppning hur många här visste att det var elithoppning i Djursholm i helgen? Sverigeeliten och kanske några elit-wannabees samlades för en...
Svar
13
· Visningar
1 146
Senast: pialotta
·
H
Hoppning Hejsan allihopa! Jag har inte tävlat sen 1998 och ska nu på söndag tävla en lokal tävling. :banana: Då jag inte vet om jag kommer...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: ia_
·
Hoppning Min unghäst är mycket kontrollerbar på lägre hinder, men när det blir högre så är det stört omöjligt att få "kontakt" med henne...
Svar
6
· Visningar
1 041
Senast: Cyllene
·
S
Hoppning Ja hur många är det som åker och tävlar på typ lokaltävlingar i hoppning där det även är lagtävlingar men inte ingå i något lag...
Svar
2
· Visningar
714
Senast: Cyllene
·
Hoppning Nu ska vi tävla, i hoppning.. När det är dressyr vet jag precis hur jag ska planera men hur vet man när man måste vara där om det är...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Lavinia
·
L
Hoppning Hej! Undrar vilka avstånd man ska ha till studs om anridningen sker i galopp. Ponnyn är en D-ponny. Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
807
Senast: shampiz
·
Hoppning i era distrikt, har ni endast DM för juniorer och seniorer, eller finns det distrikt som har för young riders också? Kanske ska ligga...
Svar
4
· Visningar
734
Senast: cissan
·
F
Hoppning I helgen så hade vi reg meeting med klubben. När en av ryttarna skulle hoppa upp på sin häst så tog hon fram en spray flaska och...
Svar
19
· Visningar
2 226
Senast: lil-sis
·
Hoppning Jag var ju för en tid sedan på en hopptävling och noterade att efter målgång, så var det en del ryttare som röck hästen i mun med hjälp...
2
Svar
22
· Visningar
2 761
Senast: Ramona
·
N
Hoppning Får man ställa upp i en tävling där div 2 är med i en klass? Då menar jag att ställa upp i en klass där det inte är lagtävling, och inte...
Svar
3
· Visningar
708
Senast: Notorius
·
Hoppning *tävlingen börjar 9.00 ..jag har startnr 26(utan efteranmälningar). *startar i första klassen. *jag har ca 4 mil till tävlingen. När...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: starcraft
·
S
Hoppning Denna ras \"kan inte hoppa\" :confused: :confused: jo, så står det på dom flesta sidor om frieserhästarna. jag förstår att dom har en...
2
Svar
29
· Visningar
3 781
Senast: art
·
A
Hoppning nån som har nåt tips på hur jag kan träna bort att min häst byter till korsgalopp i stället för att byta helt då man ska byta galopp...
Svar
4
· Visningar
789
Senast: Annaaa
·
Hoppning Hej Kan någon hjälpa mig med lite info om Pollux hopptävlingarna? Finns det någonstans man kan läsa om det? Vill veta vad som...
Svar
4
· Visningar
964
Senast: BeastieBabe
·
Hoppning Vet inte riktigt om denna tråd hamnar helt rätt, men här är ju mest hoppfolk så det borde ju passa. Det jag undrar är hur ni ser på...
Svar
5
· Visningar
1 048
Senast: Hussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka