Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Hoppning Jah undrar om man kan ha ett Jaktkandar på hopptävling? I reglementet hittar jag bara att thiedemanbett är tilllåtna, det är ju...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: sweep
·
Hoppning Vad kostar det att stryka sig från en klass (om man gör det inom den senast angivna tiden)? Att efteranmäla sig "brukar" ju vara...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Husmusen
·
K
Hoppning Är anmäld till en tävling om två veckor. Skickade in anmälningsblanketten i god tid. Men nu när jag kollar hemsidan står det att proppen...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: tictac
·
P
Hoppning Hur är det egenterligen? För på en hemsida här på internet så står det att man får kvala med en ungponny från avd.B till avd.A När den...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Ylva
·
B
Hoppning Idag SKA jag TRÄNA "teknik" hoppning.. :D Vill ha lite tips på en bra LITEN bana på 8 hinderstöd. Hur gör ni när ni ska...
Svar
3
· Visningar
1 907
Senast: BeastieBabe
·
H
Hoppning Har precis börjat ett vetenskapligt arbete :smirk: där jag har tänkt att jämföra dessa båda ridstilar. Vad har ni att säga? Vad är...
Svar
4
· Visningar
2 666
Senast: cissan
·
C
Hoppning Hej, har en liten fråga jag... Jag var med i förra omgången i Div. 1 laget för ponny i hoppning. Min klubb ska starta med ett lag nu i...
Svar
6
· Visningar
957
Senast: Connemara_Lover
·
N
Hoppning Hur många "poäng" får man för en seger i msv b på regional nivå?
Svar
3
· Visningar
649
Senast: RedHotChili
·
Hoppning Jag var och hopptränade igår,allt gick bra förutom i höger varv.Det känns som han inte får med sig v bakben .Om hindret står "direkt"...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: gylle
·
Hoppning Satt och funderade på en sak. När hästen vägrar inne i en kombination får man ju hoppa om hela, men vad händer om man rider första...
Svar
1
· Visningar
1 077
Senast: ameo
·
Hoppning Behöver lite bilder på snygga tävlingshinder till min klubb. Säkert ska det såklart vara, men annars tas allt emot med intresse
2
Svar
30
· Visningar
2 603
Senast: RedHotChili
·
Hoppning Varför är nästan alla tävlingsarrangörer så dåliga med att hålla det där om att ryttarmeddelande ska finnas tillängligt en vecka i...
Svar
13
· Visningar
1 119
Senast: Solvira
·
C
Hoppning Härligt... eller hur?!! :banana: :)
Svar
19
· Visningar
1 111
Senast: fio
·
Hoppning på söndag ska jag åka iväg för första gången på tävling... visserligen e d bara en clearround men ändå... Jag är orolig över hur det...
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Lully
·
D
Hoppning Om det arrangeras två LB:er på en tävling, får man hoppa båda då? Förstår ni vad jag menar? T ex att klass 2 är en lb och att klass 3...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: mycket_irriterad
·
B
Hoppning Har för mig att det är 50p för att inte få starta lokalt? Men gäller det också för att inte hoppa LD-LC. Eller är det färre poäng för det?
Svar
2
· Visningar
1 180
Senast: Don_93
·
E
Hoppning när är man uppklassad ur LD och LC hittar bara LB i TR.
Svar
9
· Visningar
1 225
Senast: Don_93
·
D
Hoppning Sedan bestämmelserna ändrades från obligatorisk startanmälan till obligatorisk avanmälan känns det helt snurrigt att åka på en...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 180
Senast: Ylva
·
D
Hoppning Halloj, jag funderar på att starta i en Lokal tävling med D-ponnyn jag har. De går av i Oktober och min syrra ska hoppa LD och jag LC...
Svar
3
· Visningar
745
Senast: Dimma
·
S
  • Låst
Hoppning Vet att det finns en tråd här nedan som handlar om olika hinder. Men jag undrar nu då hur man ska göra för att till detta luddhinder...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka