Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Hoppning En teoretisk fråga..... Om man är inne på en tävlingsbana, och rider snäva svängar, och rundar ett hinder, inte det man ska hoppa alltså...
Svar
3
· Visningar
1 045
Senast: Ylva
·
E
Hoppning Har hittat en tävling som jag tänkt fara på med min ponny. Det är en två-dagars, men nu så upptäckte jag att andra dagen är lokal och...
Svar
7
· Visningar
1 008
Senast: Ylva
·
B
Hoppning bör man ha till en c-ponny på 136 cm? vart bör man sluta? hon har hoppat ett stigsprång på 75 cm vid löshoppning men finns det någon...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: BeastieBabe
·
P
Hoppning Måste man ha med en 4 åring för att få hoppa avd. A. Eller får mån inte hoppa avd. A med en 4 åring ?! :confused:
Svar
4
· Visningar
850
Senast: _liilla_my
·
C
  • Låst
Hoppning jaja lite sent ute jag vet men såg precis vilka som är final och undrar vem tro ni vinner?? Själv tror jag Nicloe Holmen- Prozit eller...
Svar
6
· Visningar
2 066
Senast: snö
·
Hoppning Nån som vet hur det gick? För det var väl idag?
Svar
1
· Visningar
707
Senast: SanchoPancho
·
L
Hoppning undrar bara en sak.. för set är jäkligt stört... Man måste vara kvalificerad för att rida på elit tävlingar, så d stackarna som har för...
2
Svar
20
· Visningar
2 007
Senast: _liilla_my
·
P
Hoppning Nån som har något tips ? Kan det vara bra med ett bett med D-ringar med rullande " skaker " på bettet ? Eller vad tror ni ? :confused...
Svar
14
· Visningar
1 542
Senast: nipa
·
  • Låst
Hoppning Vad har ni för sadel? (gör ett nytt försök, eftersom den förra tråden inte fick ligga kvar, men den gör det på dressyrsidan..)
Svar
4
· Visningar
958
Senast: ameo
·
K
Hoppning Jag gör ett nytt försök och lägger denna tråd här i stället för på ridning! Jag har funderat på om man kan hoppa på Chambon? "kan" kan...
Svar
2
· Visningar
1 048
Senast: älgen
·
M
Hoppning har börjat hoppa med min relativt nya häst, 7 år men inte så hoppvan. Från början ville hon inte skritta över en enda bom, o allra helst...
Svar
1
· Visningar
1 122
Senast: Psyco
·
S
Hoppning Då min häst haft ett sår i ena mungipan (som nu visserligen har läkt) är hon rätt känslig för bett. Hon är även av den typen att hon...
Svar
6
· Visningar
922
Senast: sova
·
F
Hoppning tror ni att jag och yster är redo för att debutera LD nu i augusti på klubbtävling? Vi har ju tävlat en xx antal CR nu, 30,40,50,60 och...
Svar
11
· Visningar
985
Senast: Fjomp
·
Hoppning gå upp en klass på nästa tävling? har hoppat banor på den höjden max ett par ggr, annars har jag bara hoppat banor där en del av...
Svar
12
· Visningar
1 282
Senast: karatefisken
·
G
Hoppning Halloj, gott folk! Jag har problem.. Jag ska tävla den första augusti och jag har inte lyckats få min pålle å byta galopp, varken över...
Svar
10
· Visningar
1 341
Senast: trazel
·
Hoppning skrev för ett tag sean här, om att panikångesten tvingade mig bort från rävlingsbanan/hästryggen. Trodde allt var bättre sedan...
Svar
15
· Visningar
934
Senast: havreflinga
·
S
Hoppning får man rida på valfri betsling i unhästklasser i hoppning?
Svar
7
· Visningar
838
Senast: SRC
·
G
Hoppning Hur många poäng får man högst ha för att få hoppa LC ? :confused:
Svar
6
· Visningar
870
Senast: ponnyryttaren
·
A
Hoppning Ska ställa upp i någon liten klubbtävling med vblstoet jag rider. Hon är storhoppande och väldigt hoppglad. Men det jag undrar är på hur...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: Etolie
·
F
Hoppning nån som har en lista ?? t.ex. hur många placerade är det när det är 10 startanmälda? vore bra att ha en sån slags lista :bump:
Svar
5
· Visningar
780
Senast: Fjomp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken försäkring?
  • Uppdateringstråd 30