Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

X
Hoppning hur ska jag göra för att min häst ska ha lika mycket respekt för plastbommar som träbommar???
Svar
2
· Visningar
849
Senast: xHannax
·
Hoppning Nu är jag igång igen - säg till när ni tröttnar på korkade frågor... :o :D Nu undrar jag: *Lokal/Regional, vad är skillnaden? :o Om...
Svar
8
· Visningar
1 221
Senast: starcraft
·
  • Låst
Hoppning Och Meredith Mikael Beerbaum är avstängd X månader pch missar OS.. någon som har hört mera?? Blir hon fr¨åntagen sin amndraplats i...
Svar
3
· Visningar
836
Senast: Sass
·
P
Hoppning Det var så länge sen jag hoppade, har bara utbildad/tillridit och ridit mina yngre/äldre hästar och har totalt glömt bort vilka hinder...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Psyco
·
L
Hoppning Är det någon som vet vad det är som gäller för att kvalificera sig till msv B i hoppning med ponny?? Tack på förhand!
Svar
17
· Visningar
1 319
Senast: Xenox
·
E
Hoppning Jag har en fråga som gäller tävlande med B-ponny . Har en b-ponny, som är 5 år . Vad jag vet så får man tävla en unghäst(b-ponny)...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Den_Lille
·
H
Hoppning Nu måste jag få veta vad som gäller. Får man tävla C & D ponny till OCH med det året man fyller 18 år? Jag fyller 18 år sent detta år...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: _Peplis_
·
Hoppning *under hela våren, sedan februari gick det jättebra med pollen som jag började ta ut på tävlingsbanorna.. framsteg från gång till gång...
Svar
19
· Visningar
1 047
Senast: Iaraphel
·
Hoppning hur lång framförhållning har ni? Planerar ni för hela året på en gång(som naturligtvis kan ändras,men på ett ungefär..) eller tar ni det...
Svar
14
· Visningar
1 021
·
Hoppning \"hoppar som en ponny\" När jag pratade med en kvinna om en häst och jag frågade hur hästen hoppade sa hon: "han hoppar precis som en...
Svar
7
· Visningar
1 035
·
C
Hoppning Åhh nu har min lilla hopploppa till systerdotter äntligen fått tillbaka självförtroendet.. :) Hon är bara 10år gammal men när hon var 7...
Svar
9
· Visningar
986
Senast: Colombia_Girl
·
Hoppning Superfina Goldika, som tidigare reds på ett föredömligt sätt av Toni Hassman, rids numera av MacLaine Ward från USA - en ryttare med...
2
Svar
26
· Visningar
3 286
Senast: vildros
·
Hoppning Har hört väldigt många (nåväl, överraskande många...) som gör det. Varför?! :confused:
2
Svar
34
· Visningar
3 344
Senast: ylba
·
Hoppning Jag har aldrig hoppat min häst men funderar ändå på att åka på klubbhoppning i nästa vecka. (OM jag hoppar så blir det kanske 40cm...)...
Svar
12
· Visningar
1 069
Senast: caradan
·
Hoppning Hej! :) Jag har ett sto, d-Ponny, 144 cm i mankhöjd.. hon och jag har hoppat ca 95 cm tillsammans och hon har löshoppat 110 cm, sen var...
Svar
19
· Visningar
8 594
Senast: rubytoo
·
H
Hoppning avstånd & sådant. Nu måste jag uppdatera mig lite igen, lagom avstånd för stor häst, inne i en kombination, (räcke +oxer) vad är det...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: alice
·
P
Hoppning Någon som vet vad de har för klass system i tyskland? Vilka höjder är tex L-klasser? Och vad motsvarar A-tävlingar? Funderar på att leta...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Formosiss
·
S
Hoppning det sägs att vissa raser ej kan hoppa,,,därför undrar jag om ni har sett ngn ras på tävling, i vilka höjder, hur prestrerar dom etc...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Haffe
·
V
Hoppning i proppen står det ju tex rosett, plakett, hederpris. Får även placerade unghästar det? eller får dom bara en rosett vid placering?
Svar
7
· Visningar
819
Senast: Cockney
·
C
Hoppning Hej! Snart är det dags för hopptävling igen :p Ska bli väldigt kul, det är en tvådagarstävling i hoppning på Edsbro Ryttarförening...
Svar
15
· Visningar
1 031
Senast: Connemara_Lover
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka