Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning får man starta? måste man starta unghästklasser. jag har för mig något om att man får starta upp till Lb, är det bara unghästklasser...
Svar
6
· Visningar
852
Senast: beauspirit
·
Hoppning Att det är så svårt att hitta några tränare , skulle vilja veta hur ni hittat era? Här i Norrbotten verkar utbudet inte vara som i Södra...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: workaholic
·
Hoppning Jag undrar om hoppvärlden har någon motsvarighet till dressyrvärldens påstående: "LA klarar alla hästar. Över det börjar...
2
Svar
22
· Visningar
2 091
Senast: whyruz
·
Hoppning Nu på lördag går första starten med Div III laget. OCh jag känner mig inte klar. Jag vill ha en månad till att förberedda mig på...
Svar
19
· Visningar
1 364
Senast: must
·
Hoppning Såg på världscuppen i hoppning i Leipzig igår.. Och nu undrar jag vart Ludger Beerbaum och Goldfever har tagit vägen? De var ju med i...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 770
Senast: fladderkossan
·
Hoppning när jag tävlar min häst så stannar han nästan på varje tävling men då e det inte för hinderet utan bara för att stanna, han kan stanna...
Svar
12
· Visningar
1 093
Senast: urkella
·
R
Hoppning Vet inte om det är rätt forum... Både jag och hästen tycker om att hoppa. MEN, problemet är att han är islänning och står i ett stall...
Svar
4
· Visningar
1 058
Senast: Lena_B
·
Hoppning imorrn... :d..å ja undrar om de e nån slillnad på koppelräcke eller vanligt räcke??!de bör ju inte vara de...å har ni nå tips om hur man...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: jojjo_blondin
·
C
Hoppning är de bara jag som hatar att hoppa dem? Mitt fullbod tror även att han kan man leka sig över hur höga dem än är. iofs kan han säkert det...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: Cw_
·
Hoppning Har tydligen blivit anmäld till en pytteliten "Clearround" nästa vecka - och får redan kramp i magen av nervositet. :eek: Jag har ju...
2
Svar
30
· Visningar
2 128
Senast: Spirit
·
L
Hoppning Om det t.ex står såhär Lätt D, clear round gäller det för d ponny eller ALLA ponny kategorier?? jag förstår inte riktigt.. :crazy:
Svar
3
· Visningar
831
Senast: ia_
·
Hoppning mitt sto blir stark kör ner huvudet och brummar iväg efter hindret. vad ska jag göra?
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Geezer
·
C
Hoppning ... och jag skulle behöva lite tips. Jag tycker att det brukar vara lite svårt att få fram en bra "hoppgalopp" på min ponny. Han vill...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Connemara_Lover
·
S
Hoppning FRÅGA 1 Min Bästis Johanna som är 11 år har börgat tävla med sin 7 åriga Häst Busen. Jag vill med börga tävla men är lite fundersam...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: jojjo_blondin
·
Hoppning Ja har börjat rida en ponny som kan va lite "knepig" att hoppa med. Precis när hon landat när man hoppar så kan hon göra nått "knyck"...
Svar
4
· Visningar
1 781
Senast: starcraft
·
V
Hoppning I helgen ska jag på en lokal/regional hopptävling som anordnas på gräsbana. Skulle behöva lite tips nu inför tävling, då jag aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 545
Senast: lilla_busan
·
O
Hoppning Jag ska som sagt tävla för första gången i en lokal tävling "snart", har bara tävlat i klubbtävl. tidigare, och skulle därför vilja få...
Svar
10
· Visningar
1 041
Senast: overtyre
·
O
Hoppning Hej! Jag ska tävla min första lokala hopptävling i Augusti månad och undrar därför vad för regler det är som gäller ex. ryttarens...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: overtyre
·
T
Hoppning Nu när det är sommaruppehåll på de flesta tävlingar och träningar, tänkte jag att jag skulle bygga upp lite hoppbanor hemma i paddocken...
Svar
9
· Visningar
2 598
J
Hoppning Haha nu har lilla jag gått och klantat till det. SKa tävla imorgon, kollade inte spec. nogrannt på bedömningen. men såg nu att det var...
Svar
9
· Visningar
1 056
Senast: starcraft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka