Bilder på hinder

De bara ruttnar ju upp... vi har haft sådana, men tröttnade på att de aldrig höll

man kapar väl nya pinnar till tävling(inte precis daglig-träning-bommar) och så när dom ruttnar så kapar man till fler.. björkar växer ganska snabbt och behöver oftast röjas ner..

Ja han är så söt, han tyckte hindret var läskigt :love:!
Nikolina på bilden nr 2 hoppar jö ganska högt över också!

Sv: Bilder på hinder

Tack för alla bilder =) Tyvärr var det bara ett hinder som föll hindermakarna i smaken, och det var tåghindret.
Jag röstade för luddhindret :D

Visa gärna fler hinder!

Sv: Re: Bilder på hinder

Blev jätteinspirerad av dina bilder och gjorde ett eget luddhinder i helgen. Blev något som liknade en grind, med chockrosa ludd längs överkanten och påklistrade ludd-hjärtan. Jättefult, men jätteläckert! :D
Tack för inspirationen!! :bow:

Ett av de ballaste hindren jag har sett på tävling hade infångare av lastpallar med plyfaskiva på, målade som schackbräden. Bommarna (oxer) och hinderstöden var svart/vita. Väldigt maffigt hinder, och jag tycker det är sällan man stöter på svart/vita hinder - det läggs nästan lite för mycket energi på att få allt så färgglatt som möjligt, tycker jag.

Ett annat kul hinder såg ut som en liten stad. Det var en stor byggnad (typ en meter hög) som agerade hinderstöd. Sedan var det några mindre byggnationer som man hoppade över och över dem låg bommar som hängde från den stora byggnaden till tornet på en liten kyrkobyggnad på ena kanten. Lite svårt att formulera, men det var jättesnyggt och väldigt annorlunda. Kanske lite småsvårt att bygga, dock.

allsvenskan2_marabou_2.JPG

Detta hinder tycker jag är häftigt...Marabou.. :D

Plankhindret till höger :p

{58E5E99E-D945-4686-8407-D9458C23F238}.jpg

Hushinder :)

{7D6B44FD-E832-4FA7-81A5-F4C03FC0423B}.jpg

Björkhinder ;)

{E87D67C6-5C87-4EEC-921B-55BA6A07D5CE}.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För en och en halv vecka sedan fick vår katt tråkigt nog amputera svansen efter att ha blivit påkörd. Han har en stump på ca 5 cm...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Elbe92
·
Anläggning Vi har möjlighet att ha öppna ”luckor” mot stallgången i fronten på hästarnas boxar. Min häst är extremt pillig så hon har tidigare...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 790
Senast: Tualma
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: bobbbo
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på en snygg och bra regnkappa. En att ha till och från jobbet, när man går på stan m m. Främsta kravet är att den är...
Svar
7
· Visningar
591

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar