Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Är det nån som vet ungefär hur mycket en shettis kan dra? Orkar den dra två vuxna? Shettisen jag tänker på är rätt otränad för...
2
Svar
38
· Visningar
2 375
Senast: Dragonfruit_
·
Körning Jag undrar om man kan ha samma rocard (felstavat?) till en nordsvensk som till en shettis?
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: MeAndMyBABY
·
S
Körning Häjhäj! Bor i hälsingland/Gävleborgs län och letar en rolig klubb att vara med i! Har en kallblodstravare som jag kör med (el ja har...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: plumpen
·
T
Körning Vad skulle ni köpa som grundkörutrustning till en shettis, som ska motionsköras på grusvägar? Gärna bilder. Pratar alltså om kärra...
Svar
2
· Visningar
897
·
R
Körning Min ponny är så gott som inkörd, ända "problemet" nu är när man ska spänna för honom, han vill inte stå stilla medans man fixar till...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: Asa_S
·
K
Körning Jag har en welsh mountainponny, ett sto på 7 år. Jag kör henne ca 5-6 dagar i veckan, är ute cirka 1-1½ timme per gång. Jag kör henne på...
Svar
8
· Visningar
1 177
Senast: Asa_S
·
M
Körning Hej! Jag funderar på att köpa en shettis eller minishettis senare i år. Håller på och väger för- och nackdelar mot varandra just nu...
Svar
8
· Visningar
1 196
Senast: _L_
·
Körning Ska köpa en rockard till Bponnyn snart så vi kan sätta i gång och köra in honom ordentligt och har nu surfat runt på en massa sidor och...
Svar
2
· Visningar
1 026
Senast: caradan
·
Körning Råkade kika in i vår vedbod, som innehåller diverse pryttlar efter tidigare ägare på vår gård. Hittade bland annat några svänglar (i...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: skjootan
·
Körning Finns det nya vagnar för under 4000 kr? stor häst. annars blir det väl nåt begagnat. några tips på vad man ska felsöka på vid begagnat...
Svar
1
· Visningar
757
·
Körning Hej! har en saddlebred som är van vid körning och som vi nu börjar bli sugna att prova på att köra. har hittat en gigg som är gjord...
Svar
1
· Visningar
861
·
Körning Tömkörning är inga problem, inte heller att sätta fast slana på båda sidorna (men utan att de sitter ihop i 'bakänden' som en skakel)...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Zandrizen
·
Körning Jag har beslutsångest... Om de inte vore så mycket dyrare än "alla" andra skulle jag sluta tveka (9500:-). Någon som kan ge mig ett råd...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 652
Senast: jelly
·
R
Körning Har sett att Team Skäpperöd har fina små söta FLUGLUVOR på sina shettisar när dom kör ibland *vill åzå ha* Någon som vet var man kan...
Svar
4
· Visningar
1 122
·
J
Körning Tänkte köpa en finvagn till fjordingen när vi är klara med inkörningen. Har blivit tillfrågad om jag vill köra ett bröllop, vilket jag...
Svar
8
· Visningar
1 865
Senast: alisson
·
M
Körning Hur långa tömmar ska jag ha när jag tömmkör? Hästen i fråga är en fjording. Finns det någon bra längd som man sedan kan kombinera till...
Svar
9
· Visningar
2 942
Senast: Grevinnan
·
F
Körning Önskar tips på mycket erfarna och seriösa ställen i Skåne där man utan att vara orolig kan lämna sin häst för inkörning. Skriv gärna och...
Svar
2
· Visningar
1 247
Senast: frid
·
Körning Vad är det för företag? Har sett den i annonser för selar...
Svar
1
· Visningar
1 120
Senast: Grevinnan
·
Körning http://www.equilex.se/index2.php?go=shoppen_visa_mer.php&SID=899&SKID=3 ny modell jag aldrig sett, nån som vet mera hur den funkar o...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: miamiamia
·
Körning Dagens minsta maratonekipage! Här kom de körande förbi glasskiosken i centrum! Man måste ju gå banan! Är det någon som känner...
Svar
9
· Visningar
1 307
Senast: Splittan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka