Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Hej! Är det nån som byggt sin egen rockard? Vi funderar på att göra det med hjälp av en händig granne. Hur har ni gjort i så fall...
Svar
3
· Visningar
1 109
Senast: _L_
·
C
Körning Nå vilka är det som skall dit och titta??? Fram för en träff kanske?? Jag skall iaf dit och heja fram de svenska till ännu en seger...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Sass
·
Körning Skulle i dag testa att leda ponnyn med vagnen (ej fastsatt, som turvar) Förra ägaren hade kört honom en del i både skritt och trav med...
Svar
11
· Visningar
1 480
Senast: Sofiplopp
·
Körning Nu har jag lånat hem en shettis på prov, som jag förhoppningsvis ska köpa! Hon ska vara körd, men det fanns ingen vagn så vi kunde inte...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: Shettisar
·
M
Körning Det kan väll ändå inte stämma eller :confused: Har hört att många som har dressyrhästar inte är intresserad av att köra in hästen...
Svar
15
· Visningar
1 598
Senast: Rattfylla
·
A
Körning Vart kan man lära sig köra skogskörning? Finns det några som har kurser i det? Var? Finns det några bra hemsidor? Lättast om man kan...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: Welsh
·
Körning Hur fåt man en häst att bära sig själv och jobba med rygg och bakben när man tömkör? Kram Ylva
Svar
2
· Visningar
1 017
Senast: Shipp
·
Körning Har fått nys om relativit "billig" (vet inte vad det innebär) risselsläde samt en vanlig släde, med skaklar och i "körbart skick" - nu...
Svar
1
· Visningar
904
Senast: Emmahpemma
·
M
Körning I dag satt jag i vagnen för första gången efter pollan. Hon var jätte duktig, men vi ska fortsätta mkt med tömkörningen i alla fall. Det...
Svar
5
· Visningar
902
Senast: martina
·
Körning Hur ser det ut när det gäller tävling i körning? Vad är det för krav, vad får man göra etc...? Jag kör med "min" häst och den egentliga...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Sofiplopp
·
C
Körning I Fredags åkte en av våra lektionshästar, för att delta i VM i körning (för handikappade) i Skottland! Tycker det är rätt häftigt :)...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: Cockney
·
Körning Köpte för en tid sedan en rockard av ett tyskt märke "GERA" eller "GEFA" som var väldigt trevlig. Dock upplevde jag det som om trycket...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Rea
·
Körning Hej! Jag har tänkt att jag ska köra in min häst innan jag rider in henne. Än så länge är hon bara 10mån. Men jag undrar när jag kan...
Svar
8
· Visningar
1 048
Senast: Novelette
·
G
Körning Inte naturfärgade utan bruna....
Svar
3
· Visningar
924
Senast: _L_
·
Körning Är ruskigt nyfiken då en jag tränar för ibland deltar där. Visst är det väl i helgen?
Svar
1
· Visningar
702
Senast: GiG
·
R
Körning Skulle vilja varriera pållenb och min körning lite, som de är ju så är vi ute och ör mycket på grusvägar och så...jag tycker dock de...
Svar
1
· Visningar
706
Senast: Dragonfruit_
·
S
Körning Hihi igår anlände min BABYBLÅ rockrad (beg) *fnissa* ja ja den ska lackeras om,men till frågan,den har hjul så du kan göra en tryck...
Svar
1
· Visningar
810
Senast: skjootan
·
Körning Jag har tömkört min ponny nu och det går helt smärtfritt, han går fram överallt och är jätte duktig men funderar nu på hur jag ska göra...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: Tjilan
·
M
Körning Hej! Detär lite trögt här på forumet så jag får väll slänga in en liten fråga. Finns det några körtävlingar inom den närmsta tiden här i...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: martina
·
Körning Någon som vet vart man kan köpa vagnslyktor? Har bara sett att dom har på Tidaholmsvagnar och antar att dom är ganska dyra där.Borde...
Svar
1
· Visningar
1 186
Senast: KaZa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka