Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Jag håller, som jag tidigare nämnt nånstans, på att köra in min 4-åriga shettishingst och hittills har det gått jättebra. Jag är...
Svar
17
· Visningar
1 256
J
Körning Nån som har bröstselen eller huvudlaget för ca 500:- från Börjes? Orkar en lätt fjording dra en rockard på bilhjul med den selen? Eller...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 524
Senast: Znozan
·
Körning varning - nu kommer det frågor som antagligen är så puckade att jag borde skämmas och börja med guldfiskar, men prestige har aldrig...
Svar
14
· Visningar
1 212
L
Körning är det dags för första tävlingen för min pålle ( o bara andra för min del ..) närmare sagt i helgen! det skall till att putsas sele...
Svar
7
· Visningar
866
Senast: Weine
·
C
Körning Vagnar & inkörning Hej Jag ska snart börja köra in min nu tvååriga häst. Problemet är bara var man kan få tag i en bra vagn. Har tittat...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: mellis
·
S
Körning Hej! Nu har det börjat snurra lite i mitt huvud om jag inte borde passa på att köra in mitt halvblod när han ändå ska sättas igång...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: KaZa
·
Körning Vad för slags olika grenar finns det att tävla innom körning. Dra hela klabbet för mig. Pressition, maraton,dressyr tvåspann, fyrspann...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: svea
·
J
Körning Var säljs 4 hjuliga vagnar till shetland? Som går att köra både enbet och par med?
Svar
4
· Visningar
1 163
Senast: alisson
·
M
Körning När jag tömkör min lilla 4 åring så bara hon åker iväg än åt vänster än åt höger. Jag har börjat lära mig att hålla mkt på yttertömmen...
Svar
6
· Visningar
940
Senast: martina
·
Körning Är det någon som minns hur det var innan man fastnade i bukefalos-träsket? Innan man kunde fråga andra och diskutera och fundera? Att...
Svar
3
· Visningar
972
Senast: Qvip
·
A
Körning Det finns säkert redan en sida om tömkörning, men är det någon som vet hur man gör? Har skaffat en jättebra sele och ett par tömmar. Har...
Svar
5
· Visningar
859
Senast: Bella_Bus
·
Körning Nu är jag helt nykläckt inom körningsområdet och har nog faktiskt bara kört en häst en gång i mitt liv. Men nu har jag en shettis som...
Svar
6
· Visningar
1 009
Senast: Skuggfaxe12
·
Svar
11
· Visningar
1 529
Senast: alisson
·
Körning Min svägerska har travshettisar och tycker att en travsele duger bra att ha att lära sig med, är det någon som tycker något annat?? (Ska...
Svar
3
· Visningar
991
Senast: raven_82
·
J
Körning Finns det nån övre åldersgräns för att tävla i körning med shettis? Läste nånstans 25 år, kan det stämma? Isåfall är det ju kört ändå..
Svar
4
· Visningar
1 439
Senast: svea
·
Körning Har kört ponnyskrället idag, det gick inte så bra nej. :crazy: Tänkte köra ner till en holme ute i älven. För att komma dit måste man...
Svar
9
· Visningar
906
Senast: Dragonfruit_
·
M
Körning Hur lagar man en skakel (stavning?) som håller på att gå av? Går det att svetsa?
Svar
3
· Visningar
925
Senast: mizzcat
·
N
Körning Vi har ett halvblod som vi köpte för ganska exakt fem år sedan. Han blev som unghäst inkörd och enligt uppgift (både från ägaren och...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: nilema
·
E
Körning jag är nybörjare inom körningen men har däremot en välutbildad häst. när jag frågar folk vad som behövs för att börja tävla så svarar...
Svar
2
· Visningar
1 223
Senast: Sofiplopp
·
Körning Fick hem en vanskött arab kille för en månad sen.i morgon ska han kastreras sen får han stå och äta upp sig hela sommaren och till...
Svar
11
· Visningar
1 485
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka