Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Körning Hur får man lättast tag i en bra tränare som helst kan komma ut till sitt stall?
Svar
2
· Visningar
1 051
Senast: Dragonfruit_
·
F
Körning nu har jag en fråga hu man ska gå till väga när man kör in en häst själv.. hmm.. har iaf nyss köpt häst och hon är troligen inte...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: svea
·
S
Körning Jag undrar om man måste ha stam på sin shettis om man ska tävla lite smått i körning.. vad ska man ha för papper och utrustning...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: alisson
·
F
Körning Hej ! Idag upptäckte jag att min pålle har börjat att få pälsen "nuggad" på halsen efter bossorna på min loksele. Bossorna är gjorda i...
Svar
4
· Visningar
1 056
Senast: mizzcat
·
M
Körning Har inget annat för mig än å berätta att jag tränsade min två-åriga minishettis valack i går för första gången. Han var bara så duktig...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: a_big_kiss
·
J
Körning Jag har en shettis som är underbart fin att köra eftersom han är 300% trafiksäker. Man behöver aldrig vara rädd för att han ska bli...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: Znozan
·
E
Körning Jag har ett 17-årigt fjordsto som jag hade tänkt börja tävla så smått kanske... hon är väldogt mycket körd men jag är lite oerfaren. vet...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: ElviraB
·
M
Körning Pga av mina knän har "kollapsat" klarar jag inte längre av att rida, så ska jag börja med körning. E de kul att köra? roligare än...
Svar
7
· Visningar
1 124
Senast: Pettsson
·
L
Körning Hej! Bor i närheten av gbg. Var finns närmaste körklubb? /Lisa
Svar
1
· Visningar
1 730
Senast: My64
·
B
Körning Hej! Jag håller på och tömkör min fjording för att senare få honom inkörd. Det är en stark, envis kille som inte alltid är alltför...
Svar
6
· Visningar
1 340
Senast: lul
·
T
Körning Ska köpa sällskapsshettis till mitt sto, men köra det som motion. MEN. Jag har bara kört ett fåtal gånger, jag vet inte hur man selar...
Svar
3
· Visningar
1 036
Senast: Provincia
·
Körning I helgen när jag körde en av mina shettisar med rockarden i skogen började hon plötsligt slå bakut, vilket resulterade i att hon slog i...
Svar
7
· Visningar
1 338
Senast: Burza
·
Körning Håller på att köra in min 4-årshingst (shettis) och har konstaterat att HONOM kanske jag skulle kunna släpa hem några mindre stockar med...
Svar
17
· Visningar
1 866
Senast: Welsh
·
D
Körning Jag ska ta och bli medlem i nån klubb och börja tävla ordentligt nu. Vilken klubb tror ni passar bäst till en som är rätt mkt nybörjare...
Svar
16
· Visningar
1 351
Senast: Dragonfruit_
·
Z
Körning Söker med ljus och lyckta efter en länk till Roslagsvagnen. MEN JAG HITTAR INTE!!!! Någon här som har den?? Kramar på er alla!!!!!
Svar
8
· Visningar
1 227
Senast: Znozan
·
V
Körning Hej! Jag har tänkt tömköra min ponnie (en nioårig dponnie) men vet inte riktigt säker på hur jag ska göra. Jag har letat efter...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: oasen
·
E
Körning Satt och sökte på körning och hittade då en bok som heter: Hästmannaskap-körning.. (eller nåt liknande från infoskog) Har någon av er...
Svar
4
· Visningar
1 318
Senast: plumpen
·
Körning Hur mycket ungefär får man räkna med att betala för en begagnad loksele i bra skick? Jag har varit inne på annonssidorna och tittat och...
Svar
3
· Visningar
1 644
Senast: plumpen
·
H
Körning Har kört in mitt halvblod men har ingen egen vagn längre, finns det några bra övningar för att han inte ska bli knas när jag väl har...
Svar
2
· Visningar
1 000
Senast: HubbaBubba
·
Körning Jag är på jakt efter ny rockard med fjädring att använda till mina shettisar, för att kunna köra på våra skogsvägar. De är ju mest...
Svar
11
· Visningar
3 642
Senast: Kritos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka