Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Tycker ni att det här ser ut att vara en bra sele för priset 259 Euro?
Svar
11
· Visningar
1 325
Senast: Ragnhild
·
J
Körning jag är på jakt efter en körpiska och har lite funderingar om det..hur lång piska ska man ha? Jag har en fjording jag håller på och kör...
Svar
5
· Visningar
2 823
Senast: Fifi
·
Körning Vad heter det EGENTLIGEN? Vad är vad? När man läser annonser så ser man ofta att folk vill sälja en sulky och så är det vad jag kallar...
Svar
2
· Visningar
919
Senast: svea
·
Körning Ska ta nya tag och försöka köra in min Haflinger. Nu är det så att jag har köpt en rockard som tidigare är använd till en Haflinger men...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Sofiplopp
·
L
Körning är de nån som har det?? skulle gärna vilja veta.. jag har nämligen vart de=( som tur va så skada sig ingen men mitt självförtroende fick...
Svar
13
· Visningar
1 715
Senast: raven_82
·
P
Körning Vet inte om den här tråden ska vara här, men vi gör ett fösök :)... Jag har ett shettissto som jag brukar köra, men efter att jag...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: raven_82
·
T
Körning i dag var jag ute å körde med min ardenner.. tänkte att vi skulle ta en sväng på en liten sogsväg...körde gen om byn å in på skogsvägen...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: ponnyPetra
·
D
Körning Jag blev inspirerad av en tråd på ridning tror jag att det var. Vad har ni för grejer på hästen och vad har ni för vagn när ni kör?
Svar
13
· Visningar
1 671
Senast: _L_
·
D
Körning Är det nån som har ett körförkläde ifrån Mias ridsport??
Svar
6
· Visningar
1 935
Senast: Petronilla
·
Körning Hej igen. För några veckor sedan frågade jag här om tillpassning av sele och fick jättebra hjälp. Nu har jag tömkört min häst några...
Svar
17
· Visningar
1 768
Senast: majola
·
Körning Har letat överallt efter knall-gula boots.Skulle vara tufft i maraton då min vagn är svart med gula fälgar.Någon som vet var man kan få...
Svar
3
· Visningar
958
Senast: miamiamia
·
F
Körning Har hört talas om körning på lång töm, bla Anders Eriksson har tydligen gått kurser i detta ämne . någon som vet mer?
Svar
4
· Visningar
1 419
Senast: FjordFia
·
Körning jag får bara tömköra min lilla häst i 2 månader nu pga sadlen så jag undrar om någon vet lite bra övningar man kan göra så hon får...
Svar
1
· Visningar
940
Senast: Dragonfruit_
·
Körning Vad ska man tänka på när det är dags att skaffa parselar? Vi har två russ som båda körs ganska mycket, en och en, men nu vill vi gå...
Svar
8
· Visningar
2 041
Senast: farin
·
C
Körning Vilka har tänkt sig att besöka VM i Åstorp i sommar??? Iågr blev det bestämmt när vi har semester på jobbet... Helt perfekt, två veckor...
Svar
9
· Visningar
1 383
Senast: Moppe
·
D
Körning I morgon ska jag testa att tömköra båda mina ston i par. Fast jag har ju inga par tömmar eller så. Får se om jag får ihop det. Nån som...
Svar
4
· Visningar
1 045
Senast: Qvip
·
Körning Om man vill tävla,och i vilka grenar måste man använda vissa typer av utrustningar? Om jag har en loksele + en lägre fyrhjuling,kan jag...
Svar
6
· Visningar
1 172
Senast: amkm
·
Körning Söker information och erfarenheter av postkandar. Har ett erfaret bra fjordsto av kraftig modell som jag både rider och kör med vanligt...
Svar
2
· Visningar
2 789
D
Körning Kan ni inte visa lite bilder på när ni kör, eller på er häst när dom är selade och eller har vagn på sig?? Skulle vara kul att titta på...
Svar
18
· Visningar
1 631
Senast: Vimsan
·
Körning Hurra! Av en snäll bonde som inte har användning för den... Frågan är nu bara om den passar mina shettisar eller om den är lite för...
Svar
5
· Visningar
1 342
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka