Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Körning Hej! Mitt halvblodssto har efter titthålsoperation befunnits ha dåliga minisker i bakknäna. Hon har egentligen rätt dåliga prognoser...
Svar
8
· Visningar
2 286
Senast: hjalle
·
T
Körning Om man ska ha sin häst till att dra lättare saker så som släpa (typ harva ridbanan) eller dra enstaka stockar (modell mindre typ...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: cowboy
·
E
Körning Jag har en nordsvensk, som har varit körd väldigt mycket med många olika vagnar, har även varit körd i skogen (altså skogsarbete). Hon...
Svar
7
· Visningar
1 948
Senast: cowboy
·
W
Körning Är väl på fel forum egentligen, men tyckte att ni som kör borde kunna ge mig bästa svaren. Jag har en fin släde och ett litet varmblod...
Svar
8
· Visningar
2 482
Senast: wennstrom
·
G
Körning Ska köra in min minishettiskille och han måste ju ha en så liten och lätt rockard men det jag funderar över är om min isis skulle kunna...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: Sofiplopp
·
A
Körning jag finner mig med två svartingar som båda är inkörda,en marathon vagn och kan alltså följdakligen köra par. någon som har erfarenhet...
Svar
2
· Visningar
1 116
Senast: svea
·
Körning Jag har fått låna en bröstsele till min varmblodshäst, och provade den förstås på en gång. Jag tyckte emellertid att däckeln såg lite...
Svar
7
· Visningar
2 891
Senast: majola
·
B
Körning Någon som vet info om detta??
Svar
1
· Visningar
1 034
Senast: Sofiplopp
·
L
Körning Jag har en liten fundering bara. Vi ska debutera i år i körning, så mätintyg och licens är på g. Skickade in i dec. 2003 ansökan om pass...
Svar
2
· Visningar
971
Senast: My64
·
C
Körning Hej! Vet ni att lillhästenistav har satt ned priset på bakselar till 320,- ???? Dom är faktisk krafiga och bra ochså! Tänk att något...
Svar
12
· Visningar
1 630
Senast: Znozan
·
P
Körning någon mer än jag som kör på grimma?
2
Svar
37
· Visningar
3 628
Senast: Pretty_Fly
·
M
Körning Har fått erbjudande om att köpa en loksele märkt "Eksjö" till min shettis för 1800:-. Denna sele ska tydligen vara ett gediget gammalt...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: hanseman
·
M
Körning Hur långa skall skaklarna vara till en shettis på drygt 90 cm? Mayara
Svar
2
· Visningar
1 149
Senast: cakeoncake
·
J
Körning Jag ska köra in min fjording har jag tänkt mig, ska "skicka" honom till en grangård och en tränare som ska köra in honom åt mig (samt...
Svar
1
· Visningar
994
Senast: AxoQueen
·
P
Körning Har tittat på Anders Erikssons tömkörningsvideo (blev inte så klok av det direkt men ändå). Jag har en bröstsele men man kanske måste ha...
2
Svar
24
· Visningar
3 725
Senast: Elektron
·
J
Körning Jag ska skicka mitt dräktiga treåriga (hon blir fyra i år) shettissto på inkörning på måndag. Hon som ska köra in henne NH-hanterar sina...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: jelly
·
Körning Finns det någon speciell anledning till varför man började med tandemkörning? Smala vägar? Fick frågan när jag visade bilder på...
Svar
10
· Visningar
2 897
Senast: Spirit
·
M
Körning Söker efter ett par bra körhandskar för att ha när jag tävlar dressyr/precision. Har letat i Börjes och Hööks katalog men inte hittat...
Svar
3
· Visningar
1 922
Senast: svea
·
Körning Var i helgen och hälsade på Tidaholmsvagnar. Farligt och dyrt blev det. Skulle titta på den beg parvagnen som jag tingat på men blev...
Svar
13
· Visningar
1 314
Senast: alisson
·
K
Körning Håller på att köra in mitt halvblod och tömkör för fullt med en gammal loksele som är JÄTTETUNG!!! Om han någon gång ska bli inkörd...
Svar
0
· Visningar
1 325
Senast: Kockan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka