Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Körning ...hur långa skacklar har ni? Hur breda är skacklarna vid selfästet och hur högt fäster ni dom? (Mått från marken upp till skackelfästet...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: mellis
·
Körning Igår var jag och gamla Bella ute och körde maratonvagn. Först så körde jag bara lugnt på vägen men när vi åkte förbi en av våra...
Svar
7
· Visningar
1 313
Senast: LIA
·
Körning Parselar & shettis-shoppen. Jag undrar vad som är speciellt med parselar? Man kan väl använda dem var för sig tex? Eftersom jag har...
Svar
1
· Visningar
1 438
Senast: Dragonfruit_
·
L
Körning Är lite orolig för min häst! hans sele som han har ligger lite konstgit, den ligger bra om man länger ryggstycket nått hål men då sitter...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: LIA
·
N
Körning Jeg er ny på forumet for körning, så förlåt meg om dette har vært oppe tidligere. Jeg vil gjerne ha tips om seler og vagner til...
Svar
16
· Visningar
3 470
Senast: RebeckaKihlberg
·
M
Körning Vad har ni andra för komando när hästen ska fatta galopp. Jag har nu kommit så långt i hästens utbildning att det är dags att lära den...
Svar
13
· Visningar
1 282
Senast: Vimsan
·
R
Körning Än har jag inte börjat köra ute på vägarna med pållen,men den tiden kommer inom snar framtid. Så jag har lite funderingar ikring...
Svar
6
· Visningar
1 577
Senast: svea
·
K
Körning Vad har de olika selarna för funktion?
Svar
4
· Visningar
1 000
Senast: Krabban
·
J
Körning Jag ska köra in min fjording har jag tänkt. Jag har en kille som ska hjälpa mig med själva inkörningen, men ska göra en del grundarbete...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: amkm
·
K
Körning hejsan är helt ny inom körning.. lr ja har juh kört.. fast de var mååånga år sen har en ardenner på 2,5 år... vill veta hur hårt alla...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: RebeckaKihlberg
·
Körning Jag brukar tömköra min häst (fd travare) nån som har några bra tips när man är ute och tömkör? Jag kan dock ej tömköra på åker eller...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: CA
·
F
Körning Är det försent att köra in ett 12-årigt sto? och vad kostar det osv!?
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: miamiamia
·
Körning HAr ngn sin arab till körning? Undrar eftersom man oftast bara har "grova" hästar till d!
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: Fodong
·
Körning Min kompis letar efter en loksele till sin minishettishingst. Men det verkar omöjligt? Någon som vet något?
Svar
6
· Visningar
2 523
Senast: Sofiplopp
·
G
Körning Ris och ros??? Jag har en av den andra, den med ljusbrunt foder och den gillar jag skarpt!!! Men nu vill jag veta hur den andra är...
2
Svar
22
· Visningar
2 495
Senast: Piddemannen
·
P
Körning hästar när man ska sätta för vagnen? hur gör ni? tar ni den över? backar ni in? eller vad? står dom stilla? min är underbar. jag backar...
2
Svar
22
· Visningar
2 636
Senast: kicki71
·
Körning Har en ung ponny som är under inkörning. Har kört honom lite med rockard och bröstsele (dåliga saker). Nu vill jag hitta riktig...
Svar
3
· Visningar
1 461
Senast: Petronilla
·
S
Körning Har ganska precis upptäckt hur kul det är att köra häst. Egen häst :love: He,he skita kul är det :D Nu funderar jag på att köpa mig en...
Svar
1
· Visningar
2 016
Senast: Sofiplopp
·
F
Körning Har fått tag på en sele som de senaste åren legat lite för sig själv. Lädret är med andra ord ganska hårt. Kvaliteten verkar bra och...
Svar
6
· Visningar
1 093
Senast: Burza
·
T
Körning Min högsta dröm är att starta en körskola med hästar, som en ridskola, fast man kör! Men vad finns det för regler? Jag vet att man måste...
Svar
4
· Visningar
2 339
Senast: Carolus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka