Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning Förhoppningsvis får jag hem selen i morgon och vi kan börja köra! Men, hur mycket och hur ofta bör man köra? Min häst har inte blivit...
Svar
3
· Visningar
930
Senast: Sofiplopp
·
S
Körning är det för gammalt att börja köra in en häst när den är snart ca 4 år? och om man ej vill göra jobbet själv, hur vet man att den som kör...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Cronis
·
Körning hej. jag vill ha en ny bröst sele. har tittat mycket på zilcos selar. www.cliffords.se Någon som har en sån, ex Debut. Vad säger...
Svar
5
· Visningar
1 004
Senast: Sofiplopp
·
S
Körning Hjälp nu har jag fastnat i körutrustningsdjungeln:eek:! Har nu en rockard (utan svängel) och en enkel sele (typ hööks billiga). Men nu...
Svar
3
· Visningar
894
Senast: susen87
·
Körning Nu måste ni som kan förklara för mig! Varför använder man seltungan och selsticka? Hur använder man seltungan och selsticka? Har ni...
Svar
4
· Visningar
1 883
Senast: alisson
·
Körning Vad får man tag i sådana passande små shetlandsponnier? Någon som har ritning eller mått?
2
Svar
25
· Visningar
2 190
Senast: confetti
·
Körning Ska göra en ny svängel för svängel nummer ett svängde så mycket :) Den var gjord av ett massivt plattjärn i järn. Den slog upp o ner...
Svar
1
· Visningar
798
Körning Jag (eller rättare sagt min sambo) är sugen på att köra in mitt 18 år gamla halvblod. Hon är mycket tömkörd, men aldrig körd med vagn...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: Myrapyra
·
R
Körning Nu ska de börjars så smått att köras i ridhus (får väl bli super tidigt på morgonen så man inte dööör av värmeslag)...i allafall, har...
Svar
3
· Visningar
1 243
Senast: KaZa
·
K
Körning Marie tog hem guldet och Svergie tog hand om lagguldet. Skamligt av Svt att inte visa vilka duktiga svenskar vi har. :mad:
Svar
7
· Visningar
834
Senast: lul
·
Körning så ska ja iväg nästa lördag å köra en liten ponny.. tittade idag på selen å fick panik... ja kommer inte ihåg hur man selar.. de är en...
Svar
3
· Visningar
984
Senast: LadySara
·
Körning Är det för sent att köra in en 21 årig connemara? Om inte. Hur ska jag gå till väga? Tacksam för alla tips.
Svar
2
· Visningar
874
Senast: hanseman
·
S
Körning Är det ngn här som har erfarenhet av Willabs Bröstsele "W"? Det jag framförallt skulle vilja veta är hur läderkvaliten är och om den är...
Svar
1
· Visningar
1 061
Senast: Welsh
·
J
Körning Jag håller på och kör in min häst och är i behov av en vagn. Det finns en vagn hos mina släktingar som jag kan ta, men den befinner sig...
Svar
4
· Visningar
1 351
Senast: lul
·
Körning Har precis blivit lite nyfiken på det här med att tömköra hästar och har lagt beslag på en gammal tömkörningsgjord. Har precis exakt...
Svar
3
· Visningar
1 983
Senast: Gisburne
·
R
Körning Har funderat på de här med att köra i ridhus, har ridhus på gården där pållen står och han ska premieras i höst och då sker körprovet i...
2
Svar
24
· Visningar
2 066
Senast: Cronis
·
Körning Fick en idé idag av en tjej jag brukar rida hos då och då. Har en shettis som bekant och hon trodde att han skulle göra sig mkt bra inom...
Svar
2
· Visningar
999
Senast: Pettsson
·
C
Körning Jag har ett problem med min häst. När man ska backa med vagn så viker han åt höger direkt och vagnen far snett.. Han backar hur fint &...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: CrazyKate
·
R
Körning Finns de nån här som kör sin arab? Och har kört in den själv eller hjälpt till med någon. Vill ha lite tips då dom är lite känsligare.
Svar
3
· Visningar
941
Senast: confetti
·
L
Körning Fästs båda i ringarna? På en bröstsele fästs ju skacklarna separat, högre upp, men någon sådan infästning finns ju inte på lokselen...
Svar
3
· Visningar
2 921
Senast: loch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka