Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

L
Körning har tävlat i helgen o måste bara få dela med mig lite :) 2a i dressyren (var pissnervös men han kändes himla fin, dock tung bana så han...
Svar
10
· Visningar
924
Senast: Nora
·
Körning Går d att tömköra med alla hästar?
Svar
6
· Visningar
952
Körning ska o ska... några ideer i min egen ideetorka? just nu är den himmelsblå, inte så snyggt tycker jag. vagnen är en hudik rockard. jag...
Svar
12
· Visningar
1 435
Senast: Carolus
·
Körning Är så förälskad i russ och vill gärna ha ett, kan man köpa ett russföl och bara köra in det?? :) :crazy: :idea: Eller tycker ni att...
Svar
6
· Visningar
1 341
Senast: sissu
·
J
Körning Jag ska vänja min coola kille vid körpiskan hade jag tänkt, och skulle vilja veta hur man ska använda den? Hur gör ni? Jag vet att...
Svar
3
· Visningar
1 281
Senast: mellis
·
L
Körning Håller på att leta efter en maratonvagn... eller två :crazy: letar ffa efter en till min fjording men skulle också behöva en till lilla...
Svar
4
· Visningar
1 730
Senast: Welsh
·
Körning Vad är egentligen för och nackdelarna med att ha skygglappar på huvudlaget? Blir hästen som regel lugnare av att ha skygglappar eller...
Svar
7
· Visningar
1 183
·
E
Körning Hej Jag undrar om det är någon som kan tipsa om vart jag kan hitta information och bilder på äldre hästvagnar och tips om renovering...
Svar
3
· Visningar
2 639
Senast: alisson
·
Körning Vad är en seltunga? O en selpinne? Det finns några fler saker som jag inte heller vet vad det är, men som jag nu inte minns vad de...
Svar
5
· Visningar
973
Senast: Maris_
·
S
Körning He,he undrar bara lite lätt av er som kan det där med att köra shettis, hur tungt orkar en så liten dra? Om jag väger runt 80kg :angel...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: Donald_Duck
·
J
Körning för första gången idag!!!! :banana: Dom var sååååå duktiga :love: Ville bara berätta :crazy:
Svar
5
· Visningar
867
·
Körning Mitt andra tömkörningspass någonsin blev det idag :) Lite bilder också! Vill gärna ha tips och råd angående bilderna, vill verkligen...
Svar
9
· Visningar
1 052
Senast: Zuzzi
·
Körning Har suttit och surfat runt och tittat och läst. Har fått bra ider till en svängel, men den stora frågan är: Hur lång bör svänglen vara...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Sofiplopp
·
M
Körning Någon som varit och kollat på VM i åstorp?
Svar
14
· Visningar
1 265
Senast: lul
·
F
Körning Jag ska börja köra på en travskola och senare ta licens. Men det är såhär att jag har funderat på att köpa en ponny att lära mej med...
Svar
6
· Visningar
907
Senast: EVA
·
S
Körning Min rockard har ingen svängel.. Kan man sätta svängel på vilken rockard som helst? Vem kan svetsa svängelfäste? Var kan man köpa...
Svar
1
· Visningar
849
Körning Jag ger snart upp. Har i flera månader letat efter en Roslagsvagn, ni som har sådana - hur fick ni tag i dem? Jag har lagt ut köpes...
Svar
10
· Visningar
1 800
P
Körning Har precis börjat köra min shettis lite för vagn. Han är 16 år och ca 80 cm i manken. Överviktig som de flesta coh inte i kondition. Min...
Svar
4
· Visningar
1 527
Senast: _L_
·
Körning jag har gjort en egen svängel som fungerar alldeles utmärkt i skritt och galopp, men i traven blir det slappt, och den börjar slå upp o...
Svar
4
· Visningar
1 242
Körning på min baksele samt på bröstan blir det som ett tunnt ljust skikt som man kan skrapa bort med nageln efter att jag smörjt. Har provat...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: miamiamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka