Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning NU har jag fått tag i draglinor i tillräcklig längd och ska börja använda dom snarast. Problemet är att min vagn GIVETVIS inte har...
Svar
1
· Visningar
781
Senast: Nora
·
R
Körning En liten undran från en som inte tävlat körning ännu! Vad säger reglementet om spårbredd på en shettisvagn? Är det samma för...
Svar
10
· Visningar
1 678
·
M
Körning ... eller egentligen inte. Jag har testat körning innan och tyckte att det var kul, men pga dåligt skolschema så var jag tvungen att...
Svar
13
· Visningar
956
Senast: misan
·
T
Körning Har köpt en häst som stått stilla en längre tid (2 år!) och nu vill jag komma igång med körningen igen. Vilket är bästa sättet att sätta...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: Welsh
·
Körning Min lilla ponny ska gå rikskvalitetsbedömning till helgen och jag ska köra honom där. Min klädsel ska vara "som vid körtävling", men VAD...
Svar
11
· Visningar
1 471
Senast: ameo
·
M
Körning Har en 1,5 årig shettis som jag planerar köra in så småningom.... men när undrar jag lite?? Min tanke är när han är 3 år ca....? är...
Svar
3
· Visningar
933
Körning Efter sju svåra år och många om och men har vagnen blivit lagad och hästens körkunskaper uppfräschade :bump: så nu ska här köras för...
Svar
10
· Visningar
1 083
Senast: Rea
·
M
Körning finns de nån åldergräns för att tävla shettis i körning typ minimum för definns väl ingen "överålder"
2
Svar
24
· Visningar
1 729
·
A
Körning Måste man ha öppningsbara skackelremmar på sin sele vid marathonkörning, eller får de ligga lösa om man har korrekt anpassade draglinor...
Svar
15
· Visningar
1 437
Senast: Annapanna
·
B
Körning Är det någon som vet hur vanligt det är med giggar som har tak/sufflett här i Sverige? Försöker förklara för min kära mor (som...
Svar
12
· Visningar
1 400
Senast: alisson
·
Körning Ni som har hemgjorda rockards till shettis, vad har använts till skaklarna tex? Vilken dimension på virket/rören? Sambon skall bygga en...
Svar
1
· Visningar
948
R
Körning Som en del av er vet har jag en shettis so jag kör lite för "privat" bruk med eller vad man ska kalla de. Har funderat på att kanske...
Svar
8
· Visningar
1 201
Senast: Midlingur
·
R
Körning Hej! Nu står jag i det läge där jag snart har fått ihop ett minishettispar och börjar fundera på vagn. Jag vill ha en maratonvagn, men...
Svar
5
· Visningar
1 477
Senast: Kirsa
·
Körning Jag har blivit förälskad! :p Vaddå i ??Jo en rockard :D Någon som vet priset på rockarden som Globus har till shettis...
Svar
17
· Visningar
1 222
Senast: mizz_perfect
·
Körning Tänkte efter två år som minishettisägare köpa en rockard till min baby! Men hur väljer jag, det är ju en djungel av modeller. Vad ska...
Svar
2
· Visningar
1 048
·
S
Körning Har ni kört in era hästar själv och kunde ni väldigt mkt innan igentligen? jag bokade en plats på inkörningstall till min pålle men...
2
Svar
21
· Visningar
2 258
N
Körning Är det någon som vet i huvet hur långa A, D och E-sträckorna är/får vara i ett medelsvårt maraton? Också sträcktider, skiljer dom sig...
Svar
2
· Visningar
788
·
T
Körning nån som har provat roslagsvagnars nya rockard är visst bredare nu och annan fjädring.
Svar
11
· Visningar
989
·
Körning Idag spände vi för gammelhästen för den nyrenoverade speedcaren och gick en sväng. Han sköttes sig utmärkt. Det är ju väldigt många...
Svar
7
· Visningar
1 097
Senast: majola
·
Körning Vad har ni för bett när ni kör? Har ni postkandar eller liverpool till körbett och tycker dessa bett fungerar bra? Hur dåligt är det...
Svar
10
· Visningar
2 688
Senast: Shettisar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka