Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Körning hej... igår fastnade min kindkedja runt översta ringen på mitt postkandar, så när jag tog i vänstertömmen så gick den inte att...
Svar
3
· Visningar
877
Körning Letar efter en kappsläde, någon som har tips om var man kan hitta någon? Har letat på annonssidorna här på Buke, men inte sett någon...
Svar
6
· Visningar
1 664
Senast: lul
·
Körning Jag har en shettis hemma som jag ska köra in (ska skicka bort henne för inkörning). Är grön inom körning och kan nästan ingenting...
Svar
9
· Visningar
1 005
Senast: lila
·
H
Körning ut exteriört? Vill man ha en längre häst än vid ridning? En häst med lägre ansatt hals? Lång rygg och liggande bog? Detta är vad jag...
Svar
18
· Visningar
1 975
N
Körning använder ni det? varför/varför inte? Jag har det inte då jag kör för jag tycker selen ligger bättre, den skaver inget och att det är...
2
Svar
22
· Visningar
2 398
T
Körning Har en shettis som är problem att koppla vagn på. När väl vagnen är på drar han utan större problem. Men det kan ta hur länge som helst...
2
Svar
24
· Visningar
2 281
Senast: Theliander
·
Körning Har bra ställen att köra i snö på med min ganska lätta rockard. ca 1 -2 dm djupt. Jag provade igår och i skritt tyckte hon det var...
2
Svar
25
· Visningar
2 384
Senast: Nora
·
C
Körning Hejsan! På min skola både kör och rider vi. Nu har vi fått en uppgift som jag undrar någon skulle kunna hjälpa mig med genom att...
2
Svar
20
· Visningar
1 698
Senast: cowboy
·
M
Körning Jag har min ridhäst i ett kollektivstall där det bl a finns en liten shettis, en snäll kille som inte gör mycket väsen av sig. Hans...
Svar
6
· Visningar
1 082
·
Körning TZ finns inte med bland oss övriga längre. Jag vet inte om man får berätta sånt här på buke, men då det finns officiellt att läsa...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Welsh
·
A
Körning Nu tycker jag synd om gamlingen , snart 26 år. Han rids ca. 1 gång i månaden, ALLDELES FÖR LITE, och då jag är alldeles för lång och...
Svar
6
· Visningar
1 493
Senast: _L_
·
S
Körning Är det någon som vet ett bra ställe att ta körlektioner/fyrspannslektioner på i Stockholmstrakten?? Jag och en kompis, vi har kört i...
Svar
1
· Visningar
995
Senast: Majken
·
M
Körning som vissa säkert har sett så har ja köpt en maratonvagn. Nu är det så att vagnen är i behov av målning så därför behöver jag er hjälp...
Svar
7
· Visningar
946
Senast: Mezcal
·
K
Körning Någon som har en sådan eller vet något om den? Den är ju så himla billig (runt 2000kr) så kvalite'n kanske inte är den bästa? Ska dra...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: Kockan
·
Körning jag såg att det fanns nåt som heter "baksele" att köpa från Hööks, men vad är det för något ??? Jag ska för första gången i mitt liv...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: EmblaAsk
·
M
Körning Jag ska skaffa en maratonvagn till min nodsvenk/tinker korsning. Han är inte inkörd ännu (ca 1½år). Jag undrar om följande mått skulle...
Svar
14
· Visningar
1 349
Senast: Mezcal
·
Körning Satt och surfade runt lite på Norska fjordhästföreningen sida, hittade bild på en sele som jag blev så fundersam på. Antar att det är...
Svar
5
· Visningar
1 094
Körning Jag vill gärna att min häst ska kunna gå på lösa tömmar i samma tempo, är det något ni strävar efter? Så länge jag håller henne går...
Svar
6
· Visningar
1 100
·
F
Körning har en shettishingst 3 år e han nu, 96 cm hög, har minishetlands st på typ allt. han är en mycket smäcker och fin shettis, inte mycket...
Svar
10
· Visningar
1 170
Körning nån som har en sån här? vad är det för mått på dem och finns det baksele ringar? /jenny
Svar
5
· Visningar
1 577
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod