Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Dressyr Hade tidigare en jaguarsadel på min pålle men han växte dock ur den som var normal mot nästan smal. Hittade ingen ny jagga just då utan...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 028
Senast: Heikne
·
Dressyr Hej jag skulle vilja viket märke du föredrar att använda på din häs/ponny allt från träns/kandar, sadel, täcken, skydd/bandage, grimma...
2
Svar
25
· Visningar
8 608
Senast: happy_drink17
·
M
Dressyr Jag är nyfiken på hur ni där ute upplever Jaguar-sadlar ? Bra, dåliga ? Har ni en själv ? Har ni testat ? Vill ni berätta om era...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
21 946
Senast: Donnatello
·
Dressyr Satt o kollade på bilderna på tr? visst är det inte tillåtet att tävla med D-ringar...
Svar
14
· Visningar
1 689
Senast: Fjäril
·
O
Dressyr Hur lång tid tar det för ett ekipage i LC:1. Vi har inte fått några startider.
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: tahoi
·
B
Dressyr Har äntligen fått hem min nya plastrong :love: Men nu skulle jga vilja veta hur man viker dem? För visst finns dte väl ett speciellt...
Svar
15
· Visningar
2 578
Senast: Saigon
·
M
Dressyr Halloj, nån som vet? Har en Edingburgh dressyrsadel som jag älskar men jag har ganska korta ben och funderar nu på om det finns sadlar...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: Fiorano
·
Dressyr Försöker nu komma igång med ridningen efter diskbråcket och har problem med formen i trav och att hästen ska söka sig mot bettet,länga...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: Zolimita
·
E
Dressyr Förra sommaren red jag för en mcyket bra tränare som påminnde mig om att när man rider dressyr ska man bara tänka framåt, framåt...
Svar
2
· Visningar
1 277
Senast: Ankiesen
·
Dressyr Är det tillåtet med bling bling pannband på dressyrtävling? Läste i tr att det får vara i annan färg och diskret dekoration.Är bling...
Svar
10
· Visningar
1 661
Senast: Cut3Leo
·
K
  • Låst
Dressyr Hei! Har to avdankede kaldblodshester som jeg jobber med å omskolere. De traver som kanoner begge to, og jeg sliter med å få fattet...
Svar
1
· Visningar
799
Senast: IngelaH
·
W
Dressyr Jag behöver en ny nosgrimma och tänkte fråga er om hur jag ska göra :p. Jag har hittat en nosgrimma med okej kvalite, problemet är...
Svar
1
· Visningar
902
Senast: Luxurios
·
Dressyr Behöver man rida hoppdelaen eller kan man bara köra dressyren. Hur stor betydelse har testet?
Svar
8
· Visningar
1 395
Senast: Mirtai
·
M
Dressyr Många skriver att man ska ha plattan under den bredaste delen av foten, och många som begär konstruktiv kritik får ofta tillsägelsen då...
2
Svar
22
· Visningar
2 239
Senast: bigganl
·
Dressyr Är det någon som har sett några sådana? Läder eller textil spelar ingen roll.
Svar
11
· Visningar
1 711
B
Dressyr Vilka låtar tycker ni är bäst att rida till när ni tävlar? Jag skulle vilja ha massor av låttips på Lugn musik som ändå passar till...
2
Svar
26
· Visningar
3 701
Senast: Midnight_Rose
·
Dressyr Jag har en 4 åring som jag haft sedan mitten av december. Han är rätt oskolad och var tunn när han kom men har under dessa månader...
2
Svar
20
· Visningar
2 195
Senast: malinsky
·
Dressyr Hittar det inte i TR. Tvådelat med halvfasta ringar. man får ju rida på lösa o fasta men kanske inte detta då?
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Bison
·
S
  • Låst
Dressyr Vd Betyder FEI Dresyr? (jag vet ej om det var så det stavas men nått sånt)
Svar
1
· Visningar
973
Senast: Kratus
·
Dressyr Hejsan! Jag blev bara nyfiken på vart ni befinner er med era pollar. Vilken nivå ni ligger på, hur lång tid det tagit att komma dit...
Svar
17
· Visningar
2 077
Senast: niardasp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix