Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

D
Dressyr Någon som har koll på vad som gäller för kval i år? Allt jag hittar är en propp till Flyinge...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Ploppi
·
F
Dressyr ja i en lätt klass räknar man ju ungerfär 5-7 minuter per start, lite beroende på hur snabbt de går just på den tävlingen... men hur...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: fenny_92
·
E
Dressyr Tips på hur man bygger upp musklerna på en dressyrhäst (utan att dressyra så mkt) främst halsen och överlinjen!
Svar
15
· Visningar
2 455
Senast: Totola
·
J
Dressyr Har inte tävlat det programmet och behöver veta ungeför hur många de hinner med i timmen? Ca som LA:1? MVH Jenny
Svar
6
· Visningar
890
Senast: phivy
·
I
Dressyr Medium walk Extended walk Backwards Turn on hauches Collected trot Medium trot Extended trot Leg yield Shoulder in Travers...
Svar
8
· Visningar
1 503
Senast: Immer
·
I
Dressyr Vad har ni för foder till era dressyrhästar? varför har ni just det? Hur mycket får dom? (och hur stora dom är o hur mkt dom tränas)...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 440
Senast: Araminta
·
Dressyr Hej! Jag behöver verkligen hjälp med att få ordning på mina signaler och hjälper när jag rider galopp. Av någon anledning går min...
Svar
5
· Visningar
1 120
Senast: _Sanna_
·
A
  • Låst
Dressyr Ska hålla lektion för min klass nästa onsdag, och har fått temat "övergångar". Ska alltså ha en huvudövning som har med det att göra...
Svar
2
· Visningar
2 151
Senast: Vica
·
E
Dressyr Funderar på att köpa en dressyrsadel och undrar vilka erfarenheter ni har av Kieffer Master? Läste gamla trådar och blev överraskad av...
Svar
8
· Visningar
6 370
Senast: orion_x
·
  • Låst
Dressyr Min häst ska få tävla sin 1a dressyrtävling och när jag läser igenom programmet så står det. A - Inridning i arbetstrav ADXGC -...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Rumpnissen
·
Dressyr Vilka hjälper ska jag använda mig av då för att korrigera det? Hästen går gärna med inre bak innanför spåret i höger galopp. Hon är lite...
Svar
18
· Visningar
1 939
Senast: Targa
·
M
Dressyr hur högt få jag tävla med min 4-åriga D-ponny?
Svar
3
· Visningar
889
Senast: BasicLisa
·
F
Dressyr Min häst är för det mest väldigt hetsig till temperamentet. De senaste dressyrpassen har mest bestått av att han har sprungit i 190 med...
Svar
10
· Visningar
1 687
Senast: Fitness
·
Dressyr Nu vänder jag mig främst till de som tävlar och tränar dressyr så jag hoppas att tråden får ligga kvar här. Har lite frågor till er...
2
Svar
27
· Visningar
2 430
Senast: Linnea_89
·
S
Dressyr Vad jag fattat så får man inte tävla dressyr på pelham, finns det något bett som liknar pelham men är tillåtet att tävla på:confused...
Svar
12
· Visningar
5 449
Senast: __Stilett__
·
Dressyr Har en tjej i stallet som precis köpt ny ponny och hon vill nu ha en dressyrsadel till den, hon har en pessoa (paris?) till den nu som...
Svar
11
· Visningar
1 229
Senast: fjordtokan
·
Dressyr Får man lov att rida i Skor + shortchaps på reginal ponny dressyr. eller måste man ha stövlar? Visst får man lov att rida med...
Svar
2
· Visningar
939
Senast: TheHunted
·
Dressyr Klubben har ponnytävling idag, imorgon är det ridhäst och då ska jag vara med. Vill rida på banan idag och träna på programmen, får jag...
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: ginnies
·
Dressyr Vilken kåp längd är "standard" på en 18" prestige?? i detta fall en venus d
Svar
2
· Visningar
716
Senast: trygga_rut
·
Dressyr Får man starta direkt LA:5 regionalt utan att ha ridit de lägre klasserna först? Har sökt i TR men hittar inte svaret.
Svar
15
· Visningar
1 463
Senast: PrinceFair
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka