Tävlingsmusik?

Sv: Tävlingsmusik?

ABBA-låtar har jag tävlat till så jag kan kräkas :smirk:
"Who let the dogs out" var INTE kul att tävla till kan jag lova!

Men Mika är kul :)

*kl*

Nu ska jag tydligen vara funktionär och ha hand om musiken på söndag, så in med låtarna som ni älskar att rida till :bow:

Just det, vet ni en låt som passar ett superläckert sto med härliga gångarter? :d (stor häst) Tränarna brukar kalla henne för en dressyrprinsessa :p

*kl*

Nu ska jag tydligen vara funktionär och ha hand om musiken på söndag, så in med låtarna som ni älskar att rida till :bow:

Just det, vet ni en låt som passar ett superläckert sto med härliga gångarter? :d (stor häst) Tränarna brukar kalla henne för en dressyrprinsessa :p
Kayne West feat nån- Homecoming är jag helt kär i! Så den rider jag gärna till:angel:

Dottern säger att hon rider till en annan låt än den som går i högtalaren:laugh: När jag frågar till vilken säger hon: - Jag väljer inte själv, den bara poppar upp när jag startar!

Men på Södertäljes Nationella i mars så fick hon rida till Dannys Natalie och då hade hon ingen egen för hon själv heter Natalie :laugh: Hon tyckte det var toppen.

Lugn musik? Varför de? Jag föredrar poppigare låtar då man blir mer taggad......typ schlager, pop, mjukare rock.....;)

Trodde att ponnyn skulle hålla sig lugnare med lugn musik, men han var likadan i båda klasserna :D (hade en "poppig" och en lugn)

Bra tråd ;)

Tar till mig av förslagen, tänkte nämligen sätta ihop en skiva till vår klubb, de har tävling på torsdag och den senaste tävlingen spelades nästan bara Dolly Parton :crazy:

Kan man blanda gammalt och nytt, lite farigare och lugnt?

:bump:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
668
Senast: Shaggy
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 038
Senast: Piaff
·
Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
826
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
376

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka