Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Hej, Jag har ett litet problem med hoppsitsen... När man hoppar över ett hinder vet ju nästan alla att man reser sig upp precis innan...
Svar
7
· Visningar
3 392
Senast: Buck
·
Hoppning Såhär såg en häst ut på Strömsholm igår: Tycker ni att man ska göra något när man ser en häst se ut sådär? Det är ju en sak om...
2
Svar
34
· Visningar
11 794
Senast: Lena_B
·
Hoppning Hej! Har sett trådar ang. detta ämne tidigare, MEN, jag känner mig fortfarande lite luddig.. :banghead: Jag har varit iväg tidigare på...
Svar
8
· Visningar
2 572
Hoppning Ponnyn jag rider/tränar har börjat hoppa små minihinder (enstaka hinder på 40-50 cm) både på banan och i skogen. Tyvärr har vi inte...
Svar
8
· Visningar
4 479
Hoppning Jag var ett ganska stort problem som jag inte riktigt het hur jag ska komma över. Efter alla olyckor jag varit med om (egentligen ej...
Svar
12
· Visningar
1 725
Islandshäst Då inte min Equipe-sadel inte är perfekt längre är jag på jakt efter en ny sadel. Jag tycker nuvarande sade är lite för lång för nya...
Svar
3
· Visningar
2 601
Senast: Askur
·
Western https://www.facebook.com/photo.php?fbid=625866870818655&l=f3131759e4 Tacksam för hjälp :) undrar alltså om detta är en Double R...
Svar
7
· Visningar
1 993
Islandshäst Jag är på jakt efter en bomlös. Sadeln hon har är för vid eftersom hon är helt omusklad efter att ha vilat länge efter en skada och...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 551
Senast: Vidstige
·
Körning Jag har en rockard inköpt till mina shettisar, fast jag tycker nästan att den är lite i största laget för dem. Eller rättare sagt, har...
Svar
13
· Visningar
9 505
Senast: ameo
·
Western Nu är jag igång med westernridningen och sadel är införskaffad och allt är apkul! :) Varför har jag hållit på med dressyr i alla år när...
Svar
10
· Visningar
1 869
Körning Hej, Jag ska ha en enkel bröstsele till min islandshäst, dra rockard och sladda ridbanan alltså köra tre-fyra gånger i månaden. Jag...
Svar
12
· Visningar
2 432
Senast: Muninna
·
Dressyr jag ska startamin förta tälig i dressyr men har bara en bomlös sadel får man hadet på dressyr tävlingar
Svar
1
· Visningar
1 250
Senast: Waco
·
Dressyr Jag har fått för mig att jag ska sälja ett par av mina stövlar och satsa på skor och chaps istället. Frågan är nu vad man ska ha för...
2
Svar
25
· Visningar
6 190
Islandshäst Någon som ska dit helgen? och vad ska ni göra där- Åskådare, tävlande, funktionär? Någon som ska tävla så kan ni väl ge lite ledtrådar...
Svar
4
· Visningar
1 655
Senast: Shy
·
Hoppning Jag undrar om någon vet hur/om man kan hitta privata alternativ till uppstallning vid tävling och meeting? Vi har även själva möjlighet...
Svar
2
· Visningar
1 623
Senast: Buck
·
Islandshäst Eftersom jag aldrig kommer i väg när klubben har info, (jag är alltid upptagen med något just när det ska vara info..) :( Kan någon...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: fetange
·
J
Trav Ingen har väl undgått att läsa om de nya nerskärningarna inom travsporten?! Och att vi här uppe drabbas hårdast var väl inte heller...
2
Svar
21
· Visningar
3 261
Senast: Gammeln
·
Körning Jag behöver hjälp. Köpte en shetlandsponny i julklapp till mig och sonen. Ett jättefint sto som är både riden och körd. Nu vill jag...
2
Svar
26
· Visningar
5 690
Senast: Maléne
·
Islandshäst Hej! Jag har funderingar på hur det egentligen går till när man grundvaccinerar sin häst.. hur många gånger skall de vaccineras, och...
Svar
3
· Visningar
1 297
Tävling Hej! Jag har tänkt komma ut och tävla med min ponny i år, hon är född 2007 och alltså sju år i år. Hon mättes förra våren och det...
Svar
3
· Visningar
1 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar