Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning jag har haft min häst i ca 1 månad.. å har en kompis som vill tävla lite lätt i sommar i hoppning.. hon sa igår att de finns två pay...
Svar
15
· Visningar
2 278
Senast: Dandylinn
·
Islandshäst Har just fått hem min nya häst, ett sto med intressant stam, hon är e: Atli frá Sydra-Skördugili. Hon är lite smäcker i typen och tyvärr...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
13 303
Senast: Lobelia
·
Hoppning Har ett snart 5-årigt sto efter Baltimore - Nostradamus som hoppar helt fantastiskt. Har haft henne hos en duktig tjej på inhoppning och...
Svar
4
· Visningar
1 913
Senast: elle12
·
Islandshäst Hitta ingen sån här tråd, annars får moderator ta bort :) Tänkte vi kunde samla våra tävlingsplaner, resultat och andra tankar i den...
Svar
19
· Visningar
3 444
Senast: katharina
·
Hoppning hej, jag är ju lite efter och typ fattar ingenting hur mycket jag än läser..:banghead: När man tävlar lokalt så brukar hopptävlingar...
Svar
4
· Visningar
2 414
Senast: Mimsan_
·
Dressyr Hej! Jag ska delta i en dressyrtävling nästa helg. Jag undrar därför vad ni brukar göra under framridningen för att få era hästar så...
Svar
4
· Visningar
1 985
Senast: Billy
·
Dressyr Det kan väl inte bara vara min häst som har för mycket läppar? Det är typ för mycket skinn innanför läpparna så det blir lite...
2
Svar
22
· Visningar
3 659
Senast: Nominous
·
Svar
1
· Visningar
7 640
Senast: mamman
·
Trav Har vissa funderingar på att ta föl efter ett av mina ston men hingstutbudet känns som en djungel. Nån som känner sig manad att hjälpa...
Svar
1
· Visningar
1 367
Senast: juvelen
·
Hoppning Hjälp en förvirrad ponnymamma!!!! Jag förstår inte propen till dotterns första tävling. Så här står det: nr Avd Höjd...
Svar
3
· Visningar
1 196
Trav Har en 3 åring avkomma efter Dell Ridge Image. Springer intervaller i 1.50-2.00 min tempo, ej premad. Morfar är Ideal Sund Vad skulle...
Svar
7
· Visningar
1 453
Senast: Monimaker
·
Hoppning Jag har ett D ponny sto på 9 år som innan gått rätt så höga klasser i dressyr med förra ägaren men inte mycket hoppade då förra ägaren...
Svar
5
· Visningar
2 724
Senast: Kallebus
·
Tävling Hej hej! Nu vill jag få svar på ifall man får tävla B-ponny fram tills att man fyller 13 eller om det är hela året man är 13. Alltså om...
Svar
2
· Visningar
1 516
Senast: cewe
·
Tävling Är det fler som märkt att det är ponnyer som varit slutmätta enligt gamla systemet som nu mäts om och blir nermätta en kategori? Jag...
Svar
3
· Visningar
1 515
Islandshäst Hilfe bitte! Jag läste svenska tillägget som finns på förbundets hemsida. Där hittade jag följande text: "17. Ovalbanegrenar: Öppna...
Svar
12
· Visningar
2 099
Senast: Freyr
·
Hoppning Hur funkar det om man vill hoppa en Pay and Jump, och gärna vill att hästen ska gå två gånger, men inte vill gå upp i höjd? Är det okej...
Svar
3
· Visningar
2 638
Senast: Kiwifrukt
·
Islandshäst Tänkte unna mej ett nytt träns:) Har bestämt mej för ett stubben islandsträns men vid beställning finns alternativet "drop nosgrimma"...
Svar
4
· Visningar
1 536
Senast: Askur
·
E
Tävling Kanske inte rätt ställe men men.. Blir det någon sänkning av ponnyåldern? Och i såfall när? Hörde nåt om att man skulle sänka från...
2
Svar
22
· Visningar
3 070
Senast: Zamira
·
Dressyr Jag har en arab på 8 år. Har ridit till henne själv. Vi e på hobbynivå och tomtar på lite sjäälva på banan. Jag märkte ganska snabbt...
2
Svar
23
· Visningar
5 925
Senast: lovehorses
·
Dressyr Vet inte riktigt om denna skulle ligga under Dressyr eller Ridning, ber om ursäkt om det blev fel nu! Jag har någon gång för lääänge...
Svar
9
· Visningar
6 406

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25

Hästrelaterat

Omröstningar