Domarprotokollet!?

Sv: Domarprotokollet!?

Jag har ju ändå betalat 250-270kr för att få ett kvitto på min ridning.

Whoa, kvitto på ridning - från en domare :nailbiting:
Alltså jag förstår dig i princip ;), men när det gäller ridning litar jag uteslutande på min tränare.
Vad gäller uppvisningen däremot kan jag (kanske, ibland) ta åt mig ett eller annat från en domare... och då har jag inget problem med att kommentarerna är krassa konstateranden av vad som hände.
Kommentaren under allmänt intryck får gärna vara konstruktiv :)

Sv: Domarprotokollet!?

Du har ju helt rätt, i princip. Och är inte det en mycket bra anledning att önska sig något bättre!? ;)

Fast visst finns det mängder av domare där ute som faktiskt också kan både rida och träna, även om det inte är såå många. :D

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Blev visst inte att jag skrev något om ridningen förra veckan, så det får bli två veckors rapportering på en gång… Jag har tappat...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: cassiopeja
·
Dressyr Ja, nu vill jag höra vid vilka tillfällen ni har undrat varför ni egentligen håller på med sporten dressyr! :D Ni vet, när en ritt döms...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 445
Senast: Hippocampus
·
Träning Tänkte försöka smyga mig in med min ridtravare här. Jag är medveten om att det finns en ridtravartråd, men jag tycker att det är...
Svar
4
· Visningar
1 549
  • Låst
Övr. Barn Nu har jag gått och irriterat mig mer och mer och funderar på att byta BM. Har inget förtroende alls för min BM. Kommer man med ett...
Svar
10
· Visningar
1 304
Senast: Xeline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25