Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en vanlig cykel-lampa på vänster skakel ( och en backspegel, också den från en cykel). Den går att vinkla lite i höjdled så ljuset hamnar där jag vill. Funkar bra. Bak på vagnen sitter 2 röda cykelbaklampor.Asa_S skrev:Ser att några använder lampor... vart sätter ni dem? Har inga gatlysen alls här och nackdelen med shettisar är ju just att de inte går speciellt bra att rida på, åtminstone inte om man är vuxen. Att ha dem som handhäst är inte så bra heller, då man måste anpassa tempot lite för mycket för de stora hästarnas del. Går det att sätta lampan på skaklarna på något sätt eller är det någon som har någon annan idé?
Asa_S skrev:Ger den där lampan tillräckligt mycket ljus för att lysa upp framför hästen också? Känns tveksamt med tanke på storleken? Jag kör ju på skogsbilvägar utan annat ljus än månen (om den är på humör) och skulle nog behöva ljus i klassen extraljus bil känns det som...
Jaja, det är väl bara att prova, antar jag ! Tack för tipsen!