Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

I
Distans Hei! Jeg har nå vært på utkikk etter distanse-hest en stund, og har funnet en helskjønn angloaraber på 7 år. På fredag blir han...
Svar
1
· Visningar
727
Senast: Stopek
·
S
Distans Tycker det är svårt att få min häst att dricka under ritter. Och vet inte hur jag skall få honom att göra det :confused: Hur gör ni...
Svar
7
· Visningar
1 231
Distans Vilka arab/travarkorsingar är det som gått klasser 80 km och däröver? Börjar fundera på det faktum att "halva ridsportsverige" anser...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 308
·
M
Distans Försöker på alla sätt få till det med pengar till en häst. Är helt förälskad och förmodligen förlorad i foderhästen som ev är till...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: mag
·
A
Distans Det vore intressant att veta då jag funderar på att börja med distans så småningom. Finns det någon klubb eller dylikt i Örebrotrakten...
Svar
6
· Visningar
1 496
·
S
Distans Kan man ju undra. Är det någon som känner till dessa skor? http://www.elitskon.se/ Hälsning Maja
Svar
7
· Visningar
1 127
Senast: satanic
·
Distans undefined hejsan! hur långt måste man rida i en tävling ? själv tycker jag att 50-100km låter mycket..... :( :confused:
Svar
4
· Visningar
1 006
I
Distans Nu behöver jag lite inspiration på bra mat på tävlingsdagen, har käkat mina skinkmackor och pannkaksrullar till leda och behöver lite...
Svar
19
· Visningar
1 797
Senast: neywaz
·
G
Distans Nu har jag tröttnat på att sitta och häcka i Örebro utan att veta något alls om hur det har gått på Nybygget i helgen. Så all...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 033
Senast: Psykskaft
·
Distans Vad använder ni för träns under en distansritt och hemma på träning.. Jag har funderat på att köpa någon form av bettlöst träns.. har ni...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: annoj
·
L
Distans Vad tycker ni är lämplig storlek för en distanshäst med tanke på skador och förslitningar mm... Är 170 cm för stort? Eller spelar...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Noteca
·
Distans HEJ! Jag undrar vilket foder som är bra att använda när man tränar upp en häst till distans? :bow: Det beror givetvis på häst till...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Moheed
·
Distans Vad jag minns så är det inte bra med bikarbonat till presterande hästar. Bikarbonaten fungerar som en buffert och neutraliserar en del...
Svar
2
· Visningar
5 321
Senast: snurran
·
Distans har kommit fram till att jag ska skaffa mej en säkerhetsväst, men jag undrar vad det finns för olika bra och smidiga västar. vill ju...
Svar
12
· Visningar
1 860
L
Distans Jag är en gammal tävlingsryttare(hoppning)Som aldrig "blev nåt". Har haft hästar hela tiden,sedan -72,nu har jag fått lite dragning till...
Svar
6
· Visningar
3 382
Senast: v_NiniZ_v
·
Distans http://community.webshots.com/user/noteca Välj Bergaritten! Är det någon som tar illa upp över att finnas med på något kort så hör...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 520
Senast: Jaffa83
·
Distans Jag och en stallkompis är jättesugna på att starta distansritt. 2 april har vi hittat en sk utbildningsritt som vi tänkte rida som är...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: annoj
·
Distans Jag är lite nyfiken på vad ni mer erfarna distansare gör för eftervård på hästen OCH er själva? Och hur länge eftervårdar ni? (dagar)...
Svar
2
· Visningar
851
Senast: Noteca
·
J
Distans Jag undrar om det brukar vara med några barn på prova på distanserna? Undrar också om jag kan hänga med på cykel på en bana som enligt...
Svar
5
· Visningar
949
Senast: Jacki
·
Distans Blir så besviken på förbundet ibland. Meddelade mitt distrikt för över ett år sedan om min nya e-mail adress, för det är ju inte kul...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: snurran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka