Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

M
Distans Jag har blivit lite nyfiken på distansridning. - Hur många tävlingar / år blir det för er som tävlar? - Hur kommer man igång bäst...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Moej
·
Distans Min pålla har en ganska ordentlig träningsvärk efter Järlåsaritten. Det är mycket bättre nu men hon var öm i ryggmusklerna och rumpan i...
2
Svar
31
· Visningar
3 648
Senast: neywaz
·
Distans Ni som tävlar nu i mars,hur tränar ni?Rider ni hela vintern(utan vila),klipper hästarna osv?Tävlar ni med broddar(4 per hov)då det är...
Svar
15
· Visningar
1 568
Senast: Snobben
·
S
Distans Två av mina hästar har aldrig haft skor, de är nio och åtta år och ska ridas in...De kommer från ett dåligt hem innan jag köpte dem...
Svar
4
· Visningar
1 252
Senast: Laslaw
·
Distans Nu är jag nyfiken på hur ni lägger upp motionen för era hästar 2 sista veckorna före tävling & allra helst veckan före tävling? Och på...
Svar
5
· Visningar
1 056
Senast: Stopek
·
M
Distans jag funderar på att skaffa en bomlös sadel åt fjorden. Får man lov att tävla i den inom distans?
Svar
1
· Visningar
954
Senast: Maccadam
·
S
Distans hejsan! Jag undrar om man får rida utan bet på distanstävlingar? :confused:
Svar
9
· Visningar
1 213
Senast: Laslaw
·
Distans HEJ! Alla Distans älskare. Jag skulle vilja ha tids på att träna upp mitt halvblod sto, 11år. Just nu har hon ont i ryggen pga dålig...
Svar
7
· Visningar
1 070
Senast: cardigan
·
P
Distans Funderar på att börja lite smått med distans, men finns det någon förening eller aktivitet på detta området i Göteborgsområdet? Någon...
Svar
1
· Visningar
922
Senast: cardigan
·
Distans Jag var in till Täby stall och foder här i veckan och såg att de börjat sälja galoppträns, tyglar och bröstor/martingall i plast... I...
Svar
15
· Visningar
3 244
Senast: turbos
·
M
Distans undrar vad vetrinären kollar i grindarna? gör dom böjprov? undrar även hur slitsamt det är med distansridning är det mycket skador på...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: Chivita
·
M
Distans hej! undrar vilken ras som är framgångsrik inom distans om man inte räknar med araben? undrar om man skulle kunna komma långt med en...
Svar
3
· Visningar
1 234
Senast: harryhook
·
M
Distans vilka tävlingar i skåne, halland, småland blir av i år nu efter stormen? vilka datum? var?
Svar
4
· Visningar
1 007
Senast: 810110
·
S
Distans Får man lasta ur sin häst utan bett i munnen, fast med tex sidpull, ridgrimma? Vad är BitlessBridle? Vad har ni för träns? Jag håller...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: neywaz
·
Distans Jag och en stallkompis är jättesugna på att starta distansritt. 2 april har vi hittat en sk utbildningsritt som vi tänkte rida som är...
Svar
5
· Visningar
1 144
Senast: Geshira
·
L
Distans Jag blev så glad när jag i förra numret av distansryttaren läste om distanskurserna som skulle hållas i Katrineholm. Att få möjlighet...
Svar
3
· Visningar
1 077
Senast: Noteca
·
I
Distans Hei! jeg lurte på om det er noen som vet om sider hvor man kan lese andres treningsplaner for distanse? Det er så artig å få et...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Stopek
·
S
Distans Nedan följer en artikel som jag har skrivit och tänker använda i en studiecirkel för vuxna. Det kan när man börjar rida distans vara...
2
Svar
24
· Visningar
4 924
Senast: annoj
·
Distans Mest på mig dåda... :p Är det någon som tar illa upp över att ni är med på ett hörn så säg till så tar jag bort er! :bow...
2
Svar
21
· Visningar
2 135
Senast: harryhook
·
Distans Vet ju att man har två försök & pulsa innan pausen och en gång i mål på tävling,men INNAN man startar dvs när man kommer till...
Svar
8
· Visningar
1 124
Senast: älgen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVI
  • ChatGPT
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur