Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

T
Distans jag har varit och kollat på några distanstävlingar eller dom i katrineholm. Och jag tycker verkligen att groomarna ska få pris dom gör...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: havreflinga
·
Distans Jag funderar på att köpa en bomlös Barefootsadel. Det verkar var många som är jättenöjda med sadeln vilket är bra,men jag skulle tycka...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: Snobben
·
Distans Är lite nyfiken på distans. Har en islandshäst som jag ridit några långritter med ca 5-dagars tripper. Är det vanligt med islänningar på...
Svar
7
· Visningar
1 174
Senast: millennia
·
L
Distans Håller på med ett litet "arbete" om konditionsträning för hästen, och gör just nu en liten undersökning om olika hästars puls... Har...
Svar
6
· Visningar
1 517
Senast: Camilla_H
·
K
Distans Hej Hur gör ni när ni ska på tävlingar. När sover ni över med hästen? Och har ni några regler som t.ex om det är mer än så många mil...
Svar
8
· Visningar
1 078
Senast: Stopek
·
F
Distans Hej! hur många distans tävlingar brukar ni rida i månaden ungefär?.. jag vill rida en distans den 21maj, 2mil.. men så ska hästen gå...
Svar
2
· Visningar
894
D
Distans På Distanslistan har de ju tagit bort de officiella listorna. Har kanske legat i dvala ett tag för på forumet där så hänvisas till...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: Desert_Wind
·
T
Distans hej alla distansryttare!!! Är lite sugen på att börja med distans men tänkte höra med er vad det kostar (ungefär) att vara med i en...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Madde71
·
C
Distans Rider själv i bomlös...men vill ha tips på en Bomsadel till Distans? Vad rider ni i?
2
Svar
21
· Visningar
3 918
Senast: Chivita
·
K
Distans Hejsan svejsan :D Nu vill jag ha tips på bra Distansklubbar i stockholms området. Jag vill vara med i en klubb som verkligen bryr sig...
Svar
10
· Visningar
1 505
Senast: neywaz
·
S
Distans Tycker att jag det senaste året märkt ett stort ökat intresse för distans. Tänkte att det måste synas i antalet ryttare som startat...
Svar
4
· Visningar
1 007
·
D
Distans Jag har lite funderingar angående min häst, en arab nu 3,5 år gammal som jag mkt väl skulle vilja rida distans med, inte bara, men testa...
Svar
11
· Visningar
1 658
·
Distans Vilken distansklubb ligger närmast västkusten?
Svar
8
· Visningar
3 709
Senast: lyckorna
·
N
Distans hej! jag har funderat på att tävla distans med min isis till våren, pp eller cr. har dock några frågor. jag har nämligen hört att...
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Nattuggla
·
Distans Var köper man det billigt? kollade lite och de ligger på 700-4000 kr. visserligen med 5 års garanti...men jag tror inte garantin...
Svar
11
· Visningar
4 153
Senast: CosmicQueen
·
F
Distans Hej! Jag har en häst som ska gå en clear round i distans i juni och så vill jag hoppa någon clear round 50cm med honom på ridskolan i...
Svar
12
· Visningar
1 559
Senast: zhyenne
·
Distans Jag undrar vilket underlag det vanligtvis är vid distanstävlingar och hur mycket det sliter på hästens ben. Jag rider ett halvblod på...
Svar
9
· Visningar
2 157
Senast: Whirlie
·
C
Distans hejsan jag är en tjej som är sugen på att börja träna o tävla distans jag bor i malmö så nu skulle jag vilja veta om det finns någon...
Svar
2
· Visningar
894
Senast: mahlmt
·
G
Distans Hej jag tänkte anmäla mej till kunnekulleritten CR nu i vår men undrar vad för papper krävs?? Hästlicens? Ryttarlicens? Gröntkort...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: mahlmt
·
M
Distans Kort och gott: vad innebär det när en tävling rids som/med master? Mvh Mannie
Svar
3
· Visningar
826
Senast: mycket_irriterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka