Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Distans Jag har en liten arabkille på ett år. Jag vet inte riktigt vad jag ska inrikta mig på tillsammans med honom men jag vet så mycket som...
Svar
6
· Visningar
984
Senast: linafina
·
C
Distans Vad har ni för bett när ni tävlar distans? Vad har ni för bett när ni tränar distans? Är nyfiken....
Svar
18
· Visningar
1 775
Senast: Psykskaft
·
Distans Vi har testat att rida med pulsmätare nu,är ju inte så insatta i att rida med det,men verkligen kul! :D (Klubben har köpt in & vi har...
Svar
1
· Visningar
924
Senast: Madde71
·
G
Distans Hej Väntar otåligt på ryttarmeddelande för Nybyggetritten. Är det någon som vet när det brukar komma? Det skulle visst läggas ut på...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: FamPont
·
S
Distans Om man nu inte finns inom samma familj, och med det samma ekonomi ryttare, häst och groom, vem tycker du har ansvar att bekosta vad...
2
Svar
39
· Visningar
2 912
Senast: Dorinda
·
Distans Jo, min pållahäst till klant har råkat göra illa sig på ett bakben. Hon är INTE halt, markerar inget alls, och är inte så värst öm över...
Svar
15
· Visningar
2 715
Senast: CK
·
L
Distans hejsan är intresserad av att köra distans senare när min totto har vuxit till sig hur fungerar det med det rent praktiska? tex...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: cardigan
·
Distans Vad är det för maxpuls på Nybygget, 80 km? Är det 64 sl som det "brukar" vara? Någon som vet?
Svar
5
· Visningar
1 035
S
Distans Vad Kan Man Egentligen Vinna NÄr Man TÄvlar Distans? Jag Är Ju NybÖrjare Inom Detta..sÅ NÅgra Vinster FÖr Mig Ser Jag INTE Än PÅ VÄldigt...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Madde71
·
S
Distans Jag har spannat lite på vad andra har för sadlar..många verkar ju ha bomlösa sadlar. Men när man tittar på vad de har under sadlen är...
2
Svar
22
· Visningar
4 326
Senast: Camilla_H
·
S
Distans Om jag rider en slinga, låt oss säg en 5milare, och som tidigast så får man gå i mål efter 3,5timmar..men vad händer om man kommer...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: CosmicQueen
·
Distans Hur mkt salt ger ni era hästar när ni tävlar(tränar)? Tar ni vanligt salt i vattnet hästarna dricker?Speciellt salt? Hur mkt ska man...
Svar
2
· Visningar
901
Senast: Snobben
·
S
Distans hjälp mig med vilken närmsta större ort och i vilket län följande ritter är. Grytritten Järlåsaritten Lilla Sörmlandsritten...
Svar
17
· Visningar
1 430
Senast: Thuja
·
S
Distans När blir en tävling regional..är det när sträckan är över 50km? Eller vad menas egentligen... :confused: ??
Svar
10
· Visningar
1 058
Senast: sanni
·
Distans Har försökt hitta information om vad man behöver för handlingar om man vill vara med i Clear Round på Rimboritten men har inte lyckats...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: lisen
·
S
Distans Hejsan! Det är meningen att jag ska vara med i en testa på ritt med min häst för att hon ska få komma till en tävlingsplats och känna...
Svar
4
· Visningar
1 103
Senast: sanni
·
M
Distans Tror ni det hade gått att starta i nån lättare distansritt med en tinker?
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Moej
·
M
Distans Hur hittar man distanstävlingar? Lätta :D Korta sträckor.
Svar
9
· Visningar
958
Senast: CosmicQueen
·
S
Distans hejsan..ska i år vara med på (kanske) 30.5 km pp för att känna hur det är att rida distans. Men sedan har jag tänkt att ställa upp i...
Svar
4
· Visningar
961
Senast: Stopek
·
Distans Har läst ngn stans, ( fråga mig inte var) att det kommer krävas vaccinering 2 ggr/ år. Hörde av en kompis att det gäller alla större...
Svar
18
· Visningar
1 810
Senast: 810110
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka