Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

C
Distans Jag skulle vilja ha rekommendationer på en bra ventilationshjälm där man kan ställa in passformen. Både bra och dålig kritik. :banana...
Svar
4
· Visningar
1 271
Senast: Isolde
·
Distans Bilder servaras här! http://medlem.spray.se/anderswittur/ Jag själv är nummer 81 på skimmeln! Red 50km CR, blev godkända och...
Svar
14
· Visningar
1 656
Senast: neywaz
·
M
Distans hej undrar var jag kan beställa tävlingsboken till min häst? mvh anette
Svar
1
· Visningar
895
Senast: cano
·
B
Distans Tjabba! Får ni inte ont i baken/jumskarna när ni rider så länge? :crazy: Det skulle iaf jag få! Hur tränar ni upp era hästars...
Svar
7
· Visningar
1 394
Senast: Camilla_H
·
Distans Har tappat bort mitt distans TR och inte hunnit skaffa mig ett nytt, och kom på en fråga. Får min groom gå med hästen till vet grinden...
Svar
18
· Visningar
1 319
·
C
Distans Jag ska på långritt i Italien under sommaren. Jag skulle vilja ha lite tips på sval ridutrustning inför detta. För jag kommer sitta i...
Svar
11
· Visningar
1 787
·
Distans Såhär lite drygt en vecka innan start börjar fåniga frågorna dyka upp... Hur är det egentligen med pikétröjan? Man måste ju ha en med...
Svar
5
· Visningar
1 218
Senast: Psykskaft
·
Distans Akhal Teke ska ju var särdeles uthålliga, plus att de har snabb återhämtningsförmåga. Borde inte de bli förnämliga distanshästar, eller...
Svar
18
· Visningar
2 464
·
S
Distans Har nu bestämt att jag ska skaffa pulsmätare, kosta vad det vill :crazy: . Ni som redan har, vilken typ har ni och är ni nöjda? Olika...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: CK
·
P
Distans Jag har en fråga som jag hoppas att någon kan svara på, måste man ha pass på hästen för att få tävla i år?? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Raztnap
·
R
Distans Tyvärr blev det ju ingen Vedemaritt i år, då vädrets makter ställde till det för många av oss :cry: I stället kan vi glädja oss åt att...
Svar
3
· Visningar
1 026
Senast: Raztnap
·
C
Distans Var i Göteborg med omnejd kan man köpa ridbyxor för distans?
Svar
1
· Visningar
1 096
S
Distans Jag har sett att här är fullt med andra inlägg redan som ställer ungefär samma frågor som jag nu kommer att ställa men jag var bara rädd...
Svar
15
· Visningar
1 821
Senast: Impressive Alien
·
G
Distans Min tanke är att under nästa år starta med mitt 4-åriga hbl-sto i PP alt. CR. Kanske någon har tips på privata eller...
Svar
3
· Visningar
788
Senast: Thuja
·
Distans Vad motsvarar 80 km i distans, är det MSV eller? Någon som vet vad respektive sträcka motsvarar? Vet att den här frågan varit uppe...
Svar
3
· Visningar
1 001
Distans En evig följetong för oss. Skavet kommer några dagar efter ritten som mjälliga skorpor i den tunna huden i "armhålan" bakom armbågen...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: cardigan
·
K
Distans Vet ni om man får ställa upp med en t-märkt häst på "prova på ritter", kanske bara 2 mil eller nåt. Skulle tycka att det skulle vara...
Svar
10
· Visningar
2 119
Senast: mahlmt
·
Distans Är det tillåtet att tävla med cykelhjälm? Vad har ni för hjälmar då ni tävlar? Jag har en Sport ventilationshjälm, ifrån Börjes...
Svar
6
· Visningar
1 430
·
Distans Åh, vad deppigt. Häromdagen vägde jag mig med ridkläder, min tyngsta sadel, vojlock och två kg bly (som jag har i ett bälte runt...
2
Svar
34
· Visningar
3 463
Senast: cardigan
·
Distans Vad finns det för bra arabhingstar som tävlar distans nu? Jag tänker på avelshingstar som är bra i typ och givetvis i tävling. Kom att...
2
Svar
28
· Visningar
3 029
Senast: Madde71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar